  • 471. Data: 2011-01-11 17:19:29
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Obejrzyj zdjęcia, później będziemy dyskutować.

    Obejrzałem. Odróżniam też zdjęcie z komórki (i jego jakość) od zdjęcia z
    aparatu w którem jest obiektyw większy niż łepek od szpilki.

    pzdr
    \SK

  • 472. Data: 2011-01-11 17:22:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej Tobie się wydaje.
    > Ty zapewne lepiej wiesz od niego :)
    > On napisałe, że było to przy prędkości 60-70km/h. Przyjmuję tę wartość
    > jako szacowaną przez bezpośredniego uczestnika tego wydarzenia i nie mam
    > powodu twierdzić, że było to mniej jak 60 oraz więcej jak 70km/h, tak
    > samo i Ty nie twierdź, że było inaczej.

    Uwzględniając narzędzie użyte do pomiaru (i opisany sposób jego
    dokonania) przyjmuję rozpiętość od 50 do 70.

    pzdr
    \SK

  • 473. Data: 2011-01-11 17:30:48
    Temat: Re: nie tylko ja przypieprzylem
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Plumpi wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > To nie ja wlokłem ofiarę, ale jest to autentyczny przypadek, o którym
    > było dość głośno.

    Ale to ma nie wiele do rzeczy. Jest "drobna" różnica między człowiekiem
    a bryłą zamarzniętego błota. To że nie OP nie zdążył zareagować nie
    oznacza że nie widział czy wali w jakąś bryłę czy w człowieka.

    pzdr
    \SK

  • 474. Data: 2011-01-11 17:35:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jotte wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Kaliszwski (skoro już tak się nazwałeś) - wiecie więc także z pewnością,
    > że jesteście osobnikiem o prostym, bardzo ograniczonym umyśle.
    > Że się tak z przyjacielską szczerością wyrażę.

    Niestety (dla ciebie) jesteś zbyt głupi, żeby mnie móc obrazić.

    \SK

  • 475. Data: 2011-01-11 18:34:34
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Niestety (dla ciebie) jesteś zbyt głupi, żeby mnie móc obrazić.
    Ciebie, tępy chłystku, nikt nie może obrazić.
    Choćby obrzucić cię nagorszymi inwektywami, to będą to w stosunku do ciebie
    jedynie niczym nie uzasadnione komplementy.
    Czas po tobie spuścić wodę, jak to po tym, no...

    --
    Jotte

  • 476. Data: 2011-01-11 19:24:44
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-11, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Owszem. A ty widzę zbadałeś na ich podstawie sypkość śniegu. LOL!

    Nie, porównałem do tego co się wtedy działo koło mnie, na dystancie
    20-30km warunki pogodowe specjalnie się nie różnią.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 477. Data: 2011-01-11 22:07:54
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Uwzględniając narzędzie użyte do pomiaru (i opisany sposób jego dokonania)
    > przyjmuję rozpiętość od 50 do 70.

    To i tak więcej jak dozwolona.
    Nie rozumiem po co się tu kłucić ?

  • 478. Data: 2011-01-11 22:11:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    >>> Bzdura. Ty już oceniłeś warunki atmosferyczne (czyli opad) oraz

    > Obejrzałem. Odróżniam też zdjęcie z komórki (i jego jakość) od zdjęcia z
    > aparatu w którem jest obiektyw większy niż łepek od szpilki.

    A co ma tu do rzeczy rozdzielczość aparatu ?
    Zoabcz jak wygl ada nawierzchnia drogi, czym jest pokryta, ile jest
    wido=cznego asfaltu, ile lodu i śniegu, ile jest kolein, którędy przebiega
    droga (teren zabudowany), co się znajduje obok jezdni i na jezdni.

  • 479. Data: 2011-01-11 22:21:33
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Ale to ma nie wiele do rzeczy. Jest "drobna" różnica między człowiekiem a
    > bryłą zamarzniętego błota. To że nie OP nie zdążył zareagować nie oznacza
    > że nie widział czy wali w jakąś bryłę czy w człowieka.

    Jaka różnica ?
    Taka, że można przejechać po człowieku tak samo jak i po bryle lodu i nie
    zauważyć po czym lub po kim się przejechało ?
    Znam osobiście kierowcę, który przejechał po śpiącym w śniegu pijaku. Gdyby
    nie to, ze się zatrzymał aby sprawdzić co to było to zapewne pijak ten
    wylądowałby na cmentarzu, bo miał połamane nogi i miednicę.
    Naprawdę trzeba być skończonym idiotą, zeby się nie zatrzymać i nie
    sprawdzić po czym lub po kim się przejechało.

  • 480. Data: 2011-01-11 22:38:53
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-01-07 14:30, Michał Gut pisze:

    > jakbym mial brudne na tyle ze bym widzial za malo to bym tak zrobil.
    > woze w samochodzie plyn w atomizerze i plyn do wycieraczek na taka
    > ewentualnosc (jak ten pierwszy zamarznie).

    E kolego. Czy to nie ty pisałeś kiedyś do mnie na priv w sprawie
    dotyczącej jazdy na dlugich światłach na pl.rec.motocykle? Pewnie Ty.
    Więc skoro na zdjeciach widać że masz mega brudne lampy to może
    powinieneś jeździć na "dlugich" zawsze ciut mocniej dają? Psa byś nie
    zobaczył czy babci co się przewróciła na lodzie i nie ma się jak
    podnieść..I to ten co się spierał o to że motocykliści powinni jeździć
    na "długich" aby byli lepiej widoczni..

    pozdr
    rafal