  • 461. Data: 2011-01-10 21:55:56
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Uzytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisal w wiadomosci
    news:s23rv7-n9g.ln1@bozon.softax.pl...

    >> pytasz powaznie czy trollujesz?
    > ROTFL!
    > Kto tu trolluje?
    No - domysl sie.
    Do tej chwili ten nonsensowny flejm ma prawie 350(!) postów. Glup, o sorry -
    Gut nawalil - uwaga- 56!! Ty tez sie nie oszczedzales - nasmarkales 27, a sa
    tacy, z którymi niewiele wygrywasz.
    Do roboty.

    --
    Jotte

  • 462. Data: 2011-01-10 23:26:49
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Ale przy 90 pewnie tez bys wpadl :-)

    Pomyślmy.
    Jechałem ponad 110km/h.
    Zanim wpadłem do rowu uderzając w skarpę, wytraciłem predkość do ok. 80km/h.
    Gdybym jechał powiedzmy 70km/h i wytracił do ok. 40km/h to jest o połowę
    mniej niż poprzednio.
    Być może przy tej prędkości udało by mi się zapanowac nad samochodem. Z całą
    pewnością przy prędkości 40km/h byłyby mniejsze uszkodzenia auta, a mnie nie
    bolały żebra przez kilka dni od uderzenia pasów.

  • 463. Data: 2011-01-10 23:30:50
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-01-09 21:47, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że nie musi się na tym znać i nie musi stwierdzać czy to
    > pochodziło z samochodu czy też z innego źródła.
    > Ale w punktach 2 i 3 swojej wypowiedzi namawiasz do kłamstawa i oszustwa
    > w celu wyłudzenia pieniędzy.

    tak? interesujące ?

    > W TU nie ma żadnych, nawet najmniejszych szans, ponieważ nie posiada
    > ubezpieczenia AC.
    > Poza tym co to znacz\y, ze nie wolno mu robić ?
    > Nie wolno mu przypuszczać, że to urwało się od samochodu ?
    > Ale wg Ciebie wolno mu kłamać stwierdzając, ze jechał zgodnie z PoRD i
    > dsostosował prędkość do panujących warunków, skoro nie jechał zgodnie z

    ale to jest Twoja ocena, że nie. Tak samo fałszywa jak jego, że tak. Nie
    można twierdzić, że jak doszło do zdarzenia to prędkość była niedostosowana

    > PoRD i sam się przyznał publicznie, że jechał szybciej niż jest
    > dozwolone na tej drodze?

    wydawało mu się, wyraźnie napisał

    > Wybacz, ale sam bredzisz i nie namawiaj więcej do przestępstw, bo z
    > powodu Twoich niedojrzałych rad może mieć masę problemów.

    taaaa, głupoty gadasz. Zatrudnij się w jakimś TU jako likwidator.

  • 464. Data: 2011-01-10 23:34:13
    Temat: Re: nie tylko ja przypieprzylem
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Przechodzisz samego siebie....

    To nie ja wlokłem ofiarę, ale jest to autentyczny przypadek, o którym było
    dość głośno.

  • 465. Data: 2011-01-10 23:43:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Ja wiem, że ty jesteś anonimem. ...

    Randka.pl ?

  • 466. Data: 2011-01-10 23:47:47
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Ja wiem, że ty jesteś anonimem. W dodatku mało błyskotliwym, że się tak
    > oględnie wyrażę.
    Kaliszwski (skoro już tak się nazwałeś) - wiecie więc także z pewnością, że
    jesteście osobnikiem o prostym, bardzo ograniczonym umyśle.
    Że się tak z przyjacielską szczerością wyrażę.

    --
    Jotte

  • 467. Data: 2011-01-10 23:48:06
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > wydawało mu się, wyraźnie napisał

    Raczej Tobie się wydaje.
    Ty zapewne lepiej wiesz od niego :)
    On napisałe, że było to przy prędkości 60-70km/h. Przyjmuję tę wartość jako
    szacowaną przez bezpośredniego uczestnika tego wydarzenia i nie mam powodu
    twierdzić, że było to mniej jak 60 oraz więcej jak 70km/h, tak samo i Ty nie
    twierdź, że było inaczej.

    > taaaa, głupoty gadasz. Zatrudnij się w jakimś TU jako likwidator.

    To raczej fucha dla Ciebie, bo tam trzeba kłamać i trzeba umieć wmawiać, że
    się wie lepiej od uczestników oraz świadków wydarzeń :)

  • 468. Data: 2011-01-11 00:53:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 11:28:11 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > A jak rozwaliłeś Belingo to przecież wina Belingo a nie Twoja :)
    O, naprawdę? Gdzie tak stwierdziłem? Bo ja, o ile sobie przypominam,
    stwierdziłem, że to był efekt tego, że zareagowałem odruchem z RWD w aucie
    FWD i do tego spóźniłem pierwszą kontrę.

    --
    ___________ (R)

  • 469. Data: 2011-01-11 10:47:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Chwila, licznik pokazuję prędkość zawyżoną.

    Może pokazywać a nie pokazuje.

  • 470. Data: 2011-01-11 17:16:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Nawet widziałem. A Ty widziałeś zdjęcia tej konkretnej drogi?

    Owszem. A ty widzę zbadałeś na ich podstawie sypkość śniegu. LOL!

    pzdr
    \SK