    From: "m0w" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Tue, 1 Dec 2009 23:51:44 +0100

    > Nie jestem socjologiem ani psychologiem by zagłębiać się w traumy świata
    > amatorów fotografów ;). Po prostu jestem zdania że świat sztuki jest tak
    > szeroki że się znajdzie miejsce na każdą estetykę.

    Nawet jakbyś był, to nie rozmawiamy na tej grupie i w tym wątku o rzekomych
    kompleksach, tylko o tym czy te zdjęcia mają jakiś potencjał czy nie. Jakiś
    oglądacz zastanawia się co w nich jest takiego, że autor chciał, nie
    wstydził się wstawić je do galerii. Jak masz jakiś pomysł na ten temat, to
    chętnie posłucham co masz do powiedzenia. Może właśnie ty zobaczyłeś w nich
    coś interesującego i dokonasz ciekawej obrony?