  • 21. Data: 2010-02-03 09:47:15
    Temat: Re: nie to, że flame...
    Od: "C.K." <c...@p...onet.pl>

    > ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich po
    > mieście
    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna
    > ;)

    Astra z ASB radzi sobie bardzo dobrze w DC. Różnicę czuć tylko gdy na drodze
    leży śnieg/błoto. Po wciśnięciu guzika z płatkiem śniegu przy ruszaniu nie
    ma najmniejszych problemów. Trzeba uważać przy hamowaniu i na ostrych
    zakrętach (czasem potrzebna jest mała kontra). Akurat w czasie największych
    opadów musiałem używać Astry z letnimi oponami i nie potwierdzam opinii że
    nie da się z parkingu wyjechać itp. Ale cóż, różne są letnie opony i różne
    umiejętności kierowców. Jeśli się boisz na letnich to może faktycznie nie
    wyjeżdżaj na ulicę, a jeśli masz zimówki to nie bądź zbyt pewny siebie.
    Teraz jeżdżę na contiwintercontact i na śniegu są rewelacyjne, ale na
    oblodzonej jezdni trzeba uważać. Czasem się zastanawiam jakim cudem mając
    zimowe opony i ESP ludzie lądują w rowie. Ale po Twoim poście wnioskuję, że
    to chyba zbyt duża wiara w zimowe opony i inne cuda techniki.

    CK

  • 22. Data: 2010-02-03 11:38:25
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Karolek wrote:

    > LOL, to mi dojebales, jeszcze tupnij nozka maly czlowieczku :P

    wiesz gdzie masz małego
    wiec nie wysilaj się bo nie urośnie

    --
    limken polimken

  • 23. Data: 2010-02-03 11:41:52
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    C.K. wrote:

    > opony i ESP ludzie lądują w rowie. Ale po Twoim poście wnioskuję, że
    > to chyba zbyt duża wiara w zimowe opony i inne cuda techniki.

    jesteś lepszy niż wróżka ;)
    wiesz lepiej niż ja jaka jest moja wiara w zimowe opony i inne cuda...

    --
    limken polimken

  • 24. Data: 2010-02-03 17:15:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości
    > :->
    >
    > no to fakt - największym problemem jest parkowanie - takie by się
    > nie zawiesić a to już zaliczyłem... :/
    > ale jazda - nie no - mi się jeździ dobrze...

    A skad ja mam wiedziec jak sie jezdzi, jesli nie jezdze ? :-(

    > problemy trakcyjne oczywiście są
    > ale sytuacja całkowicie do opanowanie
    > natomiast moje doświadczenia z oponami letnimi i śniegiem sprzed
    > kilku lat były takie, że się nie da...

    Bo to wszystko zalezy od konkretnej opony. Jedne sa naprawde, inne
    prawie wielosezonowe.
    Nie ma co pisac generalnie.

    Ja teraz jezdze na calorocznych, ucieszylem sie w pazdzierniku jak
    mnie zaskoczyl pierwszy snieg, a pewnie nie mialbym zimowek.
    Ale tej zimy nie sprawuja sie juz tak dobrze - tylko ze nie ma jak
    porownac z zimowkami w tych samych warunkach.

    J.

  • 25. Data: 2010-02-03 17:19:30
    Temat: Re: nie to, ze flame...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w

    > Moja forsuje :P

    A to auto osobowe czy terenowe ?

    Zaraz - Ty z wroclawia ? Dawaj telefon, sprawdzimy :-)

    J.

  • 26. Data: 2010-02-03 17:20:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 17:19:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > A to auto osobowe czy terenowe ?
    >
    > Zaraz - Ty z wroclawia ? Dawaj telefon, sprawdzimy :-)

    Jestem za - sprawdźmy Forestera ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 27. Data: 2010-02-03 17:37:09
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    J.F. wrote:

    > Bo to wszystko zalezy od konkretnej opony. Jedne sa naprawde, inne
    > prawie wielosezonowe.
    > Nie ma co pisac generalnie.

    ja pisałem o typowo letnich
    te które miałem nie nadawały sie do jazdy zimą
    a jak spadł sniego nie mozna było mówić o jeździe wcale

> [...]
    > Ale tej zimy nie sprawuja sie juz tak dobrze - tylko ze nie ma jak
    > porownac z zimowkami w tych samych warunkach.

    pytanie co to za całoroczna...
    miałem nadzieję, że całoroczne jednak dadzą radę

    natomiast w pierwszym poście - odnosiłem do stwierdzeń tych osób, które
    pisały, że śniegu w miescie w zimie nie ma
    a jak jest to kilka godzin i spokojnie da się ZAWSZE jeździć na LETNICH
    oponach...

    --
    limken polimken

  • 28. Data: 2010-02-03 19:18:33
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 2 Lut, 22:36, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Tzn wcale, bo nawet najlepsza zimowka w osobowym aucie nie sforsuje
    > 30cm sniegu na parkingu. A tyle tam zrzucili.

    A cóżesz pierniczycie przyjocielu, toć 30calowe opny dają sobie radę i
    ź większym śniegom :)

  • 29. Data: 2010-02-03 19:22:11
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 3 Lut, 17:20, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Jestem za - sprawdźmy Forestera ;)

    Puki śnieg nie wchodzi do środka - przy otwartych drzwiach to Forek
    jedzie :)
    Tylko sprzęgło czasami pośmierduje :(

  • 30. Data: 2010-02-03 19:39:41
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Naprawdę??

    Z drugiej strony gdyby u mnie plug nie odsniezyl drogi osiedlowej to pewnie
    pod koniec tygodnia najwyzej terenowki wyjechalyby z osiedla. Zastosowane
    opony nie mialyby znaczenia... roznie to bywa.

    Pozdr