    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Date: Wed, 23 Sep 2009 13:22:05 +0200
    <h9ctn6$ltc$11@news.onet.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>

    amos pisze:

    > Teoria teoria a w zyciu w takich sytuacjach zwykle pojawia sie 2
    > swiadkow z jednej i 2 z drugiej, ktorzy wszystko widzieli.

    o masz. czyli wracamy do tego, że obaj kierowcy mówią swoje, tak?
    strasznie i niepotrzebnie mieszasz, bo ja na taką sytuację już odpisałem.

> [...]
    > 1. gosciu byl bieglym i w pracownicy kolegium mowili mu na korytarzu
    > dzien dobry
    > 2. wiekszosc sladow nie przetrwala (moje auto mialo tylko ryse na
    > lakierze, ktora nieswiadomy mechanik wyczyscil, on zas wgiety tylni
    > zderzak)
    > 3. nie oplacalo sie finansowo na wlasna reke przeprowadzac badan
    > mechanoskopowych, ktore wyjasnilyby, w ktora strone poruszalo sie dane
    > auto, co prawdopodobnie rozwialoby wszelkie watpliwosci odnosnie winy.
    >
    > Pozostaly wiec jego zeznania przeciwko moim. Skutek byl oczywisty.

    boszz.. chłopaku, my tu dywagujemy o konkretnej sytuacji kto jest winny,
    a nie o tym, że ktoś ma więcej kasy i znajomości, tak?

    EOT

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5