    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
    Date: Wed, 23 Sep 2009 04:14:53 -0700 (PDT)
    <h9ctn6$ltc$11@news.onet.pl>

    On 23 Wrz, 12:36, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > a nie przyjęliśmy, że nie ma świadków? bo inaczej jak przyjmiemy, że są,
    > to sprawa jest oczywista przecież. świadek mówi prawdę, a to oznacza
    > nasze pierwotne założenia, czyli jak sytuacja wyglądała _naprawdę_. a
    > wtedy nasze dywagacje mijają się z celem, bo sytuację rozważyliśmy już
    > na początku.

    > rozważamy teoretycznie

    Teoria teoria a w zyciu w takich sytuacjach zwykle pojawia sie 2
    swiadkow z jednej i 2 z drugiej, ktorzy wszystko widzieli.

    Jesli zalozymy, ze swiadkowie sie nie pojawia, wowczas rzeczywiscie
    analiza sladow na drodze (o ile przetrwaja do przyjazdu Policji) oraz
    sladow uszkodzen moze dac jako taki obraz sytuacji, jednak nie zawsze.

    Bedac nastolatkiem mialem sytuacje, gdy zostalem uznany za winnego
    kolizji nie bedac sprawca. Facet wjechal we mnie cofajac.

    Powodem takiej a nie innej decyzji owczesnego kolegium ds wykroczen
    bylo to ze:
    1. gosciu byl bieglym i w pracownicy kolegium mowili mu na korytarzu
    dzien dobry
    2. wiekszosc sladow nie przetrwala (moje auto mialo tylko ryse na
    lakierze, ktora nieswiadomy mechanik wyczyscil, on zas wgiety tylni
    zderzak)
    3. nie oplacalo sie finansowo na wlasna reke przeprowadzac badan
    mechanoskopowych, ktore wyjasnilyby, w ktora strone poruszalo sie dane
    auto, co prawdopodobnie rozwialoby wszelkie watpliwosci odnosnie winy.

    Pozostaly wiec jego zeznania przeciwko moim. Skutek byl oczywisty.

    amos