  • 21. Data: 2012-08-03 17:10:41
    Temat: Re: nie lataj samolotem bez OC na auto!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Aug 2012 10:29:16 +0200, w
    <3...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nie bardzo - trzeba podpisać :(

    Nie trzeba. Właśnie mi mBank przedłużył z automatu (tzn. przysłał komplet
    dokumentów razem z polisą, aczkolwiek mam jeszcze kilka dni na wypowiedzenie).

  • 22. Data: 2012-08-03 19:07:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 03 Aug 2012 14:05:27 +0200 osobnik zwany Big Jack

    Nie, wlasnie nie wie kto nie ma ..

    J.

  • 23. Data: 2012-08-03 19:12:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl

    >ale to chyba nie jest jakaś wielka tajemnica, że agenci zarabiają na
    >obsłudze klienta?

    No wiesz, troche dziwna sytuacja jak ci przysylaja do domu polise i
    formularz wplaty, a za chwile dzwoni pani i przypomina ze sie polisa
    konczy. I ze mozna u niej wplacic.
    10 lat wczesniej to moze i bym skorzystal, teraz mi wygodniej przelac
    z domu.

    Szczegolnie ze poprzedni agent tego nie robil - moze sie zwolnil, moze
    nie znal, a moze dostaja jakis procent od kontynuacji bez potrzeby
    przyjmowania wplaty ...

    J.

  • 24. Data: 2012-08-03 19:17:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >i oczywiście nie zauważasz absurdu sytuacji, że nie można
    >zostawićsamochodu
    >na parkingu i wyrejestrować go z OC, ponieważ nie będzie się nim
    >jeżdzić?
    >hmm...

    A jak spadnie hamulec, auto sie stoczy i szkod narobi ? Na parkingu
    nie, w prywatnym garazu :-)

    A tak prawde mowiac - jakbym mial wyrejestrowac w urzedzie, potem znow
    zarejestrowac, oczywiscie bez oplat by sie nie odbylo ... to watpie
    zeby to sie np na pol roku oplacalo :-)

    Poza tym o miejsce na parkingu coraz trudniej, wiec moze bardzo dobrze
    ze nie moze stac za darmo ..

    A jak bardzo chcesz ... zawsze mozesz zaprzestac na dluzszy czas a po
    powrocie oswiadczyc ze wyjechales do Algierii i Maroka, i tam
    ubezpieczyles, na co przedstawiasz menu z tunezyjskiej restauracji :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-08-03 19:19:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-08-03 13:03, J.F pisze:
    >>> Ciekawe. Przedłużenie jest ustawowe, jeżeli wcześniejsza polisa

    >Znaczy kiedy? Od 3 sierpnia? Nic o tym nie słyszałem/nie czytałem. :)

    Z rok temu, moze i 3 sierpnia :-)

    >A piszemy o tym, czy o czymś innym? :)

    Wkrotce mozemy pisac o czyms innym, wiec zebys nie byl zaskoczony :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-08-03 19:38:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Big Jack pisze tak:

    > Kiedyś się zastanawiałem, czy narzędzie na stronie UFG do
    > sprawdzania polis, przy okazji nie "kapuje" im takich
    > nieubezpieczonych pojazdów ;)

    w dzisiejszych czasach to zakładam, że wszystko kapuje ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 27. Data: 2012-08-03 19:43:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-03 19:19, J.F pisze:

    > Z rok temu, moze i 3 sierpnia :-)

    Ostania nowelizacja miała miejsce zdaje się 19 sierpnia 2011 i zmiany
    nas interesujące weszły w życie 11 lutego 2012.
    Dzisiaj (2012.08.03) czytam o jakichś rewelacjach, tymczasem nic o
    zmianach od tamtego czasu nie słyszałem.

    > Wkrotce mozemy pisac o czyms innym, wiec zebys nie byl zaskoczony :-)

    Póki co piszemy o rewelacjach z artykułu, a w tej materii nawet ostania
    nowelizacja nic nie zmieniła.

  • 28. Data: 2012-08-03 23:30:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > Ale to nie jest takie zabawne, bo jak mi ostatnio Pani w ubezpieczalni
    > drukowała zestawienie moich polis z bazy UFG (mają taką możliwość - fajna
    > sprawa), to pojawiły się dwie roczne dziury, których de facto nie było, a
    > danych sprzed 2004, czy 2003 nie było wcale.

    Uważaj na prokuratora by media nie trąbiły że udusiłeś swój samochód a nie
    tylko do garażu postawiłeś

  • 29. Data: 2012-08-04 02:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A jak spadnie hamulec, auto sie stoczy i szkod narobi ? Na parkingu
    > nie, w prywatnym garazu :-)

    oczywiście :)

    > A tak prawde mowiac - jakbym mial wyrejestrowac w urzedzie, potem znow
    > zarejestrowac, oczywiscie bez oplat by sie nie odbylo ... to watpie
    > zeby to sie np na pol roku oplacalo :-)

    ? masz jakieś biurokratyczne zapędy?
    Kto mówi o wyrejestrowywaniu w urzędzie?
    Powinno być prawo: jak jedziesz, masz mieć OC.
    I teraz - jak potrzebujesz auto 30 dni w roku, to idziesz do ubezpieczalni
    i płacisz OC za 30 dni w roku. Jak będziesz potrzebował ponownie - opłacasz
    ponownie. I tyle.

    > Poza tym o miejsce na parkingu coraz trudniej, wiec moze bardzo dobrze
    > ze nie moze stac za darmo ..

    :)

    > A jak bardzo chcesz ... zawsze mozesz zaprzestac na dluzszy czas a po
    > powrocie oswiadczyc ze wyjechales do Algierii i Maroka, i tam
    > ubezpieczyles, na co przedstawiasz menu z tunezyjskiej restauracji :-)

    cienki bolek jestem na takie zagrania... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 30. Data: 2012-08-04 19:46:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Aug 2012 10:29:16 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Nie bardzo - trzeba podpisać :(

    Nie trzeba.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280