  • 11. Data: 2012-08-03 13:03:39
    Temat: Re: nie lataj samolotem bez OC na auto!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >Ciekawe. Przedłużenie jest ustawowe, jeżeli wcześniejsza polisa była
    >zawarta na rok. Oczywiście możliwym jest, że coś się zmieniło,
    >ale o niczym takim nie wiem - żyję w słodkiej niewiedzy?

    Przepisy sie mocno zmienily rok temu i warto przeczytac.

    Ale to akurat chyba po staremu.

    J.

  • 12. Data: 2012-08-03 13:14:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-03 13:03, J.F pisze:

    > Przepisy sie mocno zmienily rok temu i warto przeczytac.

    Znaczy kiedy? Od 3 sierpnia? Nic o tym nie słyszałem/nie czytałem. :)

    > Ale to akurat chyba po staremu.

    A piszemy o tym, czy o czymś innym? :)

  • 13. Data: 2012-08-03 13:20:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-08-03 11:50, PiteR pisze:

    > łolaboga koło wynalazłam!

    Ale to nie jest takie zabawne, bo jak mi ostatnio Pani w ubezpieczalni
    drukowała zestawienie moich polis z bazy UFG (mają taką możliwość -
    fajna sprawa), to pojawiły się dwie roczne dziury, których de facto nie
    było, a danych sprzed 2004, czy 2003 nie było wcale.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2012-08-03 13:56:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 03 Aug 2012 11:33:49 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Od paru lat u tego samego ubezpieczyciela nic nie podpisuje. W tym roku
    > tak samo. Place przelewem, dostaje dokumenty poczta.

    Też nic nie podpisuję, choć co roku radośnie zmieniam ubezpieczyciela.
    Mandziejewicz jak zwykle durnoty wypisuje.

    AK

  • 15. Data: 2012-08-03 13:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ciekawe. Przedłużenie jest ustawowe, jeżeli wcześniejsza polisa była
    > zawarta na rok. Oczywiście możliwym jest, że coś się zmieniło,
    > ale o niczym takim nie wiem - żyję w słodkiej niewiedzy?

    przyznaję, że zyję w podobnym przeświadczeniu.
    Błędnym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 16. Data: 2012-08-03 13:56:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@s...spam.wireland.org

    > Przedluzenie polisy mozna zalatwic telefonicznie albo mailowo a
    > przelew zrobic przez bank internetowy. Nigdzie i po nic nie trzeba
    > wracac. Rachunkow i czynszu tez nie zaplacisz, bo gdzies wyjechales?

    i oczywiście nie zauważasz absurdu sytuacji, że nie można zostawićsamochodu
    na parkingu i wyrejestrować go z OC, ponieważ nie będzie się nim jeżdzić?
    hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 17. Data: 2012-08-03 13:56:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Dopiero jedna pani z Allianz sie wygadala, ze jak sie wplaci u niej,
    > to ona z tego jakas prowizje ma .. a Allianz bezczelny w dodatku
    > przysyla takie kwitki ze najlepiej pojsc na poczte i poprosic o
    > pieczatke, bo bez tego wyglada jak nieoplacony.
    >
    > No ale podniosl ceny i sie rozstalismy :-)

    ale to chyba nie jest jakaś wielka tajemnica, że agenci zarabiają na
    obsłudze klienta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 18. Data: 2012-08-03 14:05:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *J.F* napisał(-a):

    > ostatnie osiagniecie informatyki - wyszukuja w
    > bazie polis pojazdy ktore polise mialy, potem nie mialy, a potem znow
    > mialy. Bo wiecej nie moga znalezc.

    Kiedyś się zastanawiałem, czy narzędzie na stronie UFG do sprawdzania
    polis, przy okazji nie "kapuje" im takich nieubezpieczonych pojazdów ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2012-08-03 14:14:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Aug 2012 14:05:27 +0200 osobnik zwany Big Jack
    napisał:

    > W wiadomości
    zeta.pl *J.F*

    > Kiedyś się zastanawiałem, czy narzędzie na stronie UFG do sprawdzania
    > polis, przy okazji nie "kapuje" im takich nieubezpieczonych pojazdów ;)

    formularz to sobie może. Przecież UFG dobrze wie kto polisę ma a kto nie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2012-08-03 14:40:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-03 13:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > przyznaję, że zyję w podobnym przeświadczeniu.
    > Błędnym?

    Póki co nikt mi nie wskazał dowolnego zapisu, który by coś w tej
    materii od wczoraj zmienił ;)