  • Data: 2024-08-06 14:21:37
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2024 o 13:25, J.F pisze:
    > Owszem, ale spoko - ruch duży, fotki robią - szybko da się ustalic, że
    > to inne auto, czy w innym miejscu.
    > Choc ponoć jacys cwaniacy wstawiali wezwanie za wycieraczkę ... no co
    > - stoi juz parę dni ?

    Dokładnie tak bywało.

    > Co nam otwiera kolejnuy problem - co jeśli oznakowanie się zmieni?
    > Dzis wolno parkować, pojutrze zakaz, bo film kręcą, za miesiąć parking
    > płatny ... jak często kierowca czy posiadacz ma obowiązek sprawdzać
    > warunki?

    Widzisz, jak mądrze piszesz? W tym tu omawianym przypadku na jednej z
    fotek w Google nie ma tam przejścia dla pieszych i miejsce jest
    normalnie legitnym miejscem parkowania.

    > Gdzie było to słynne auto na remontowanej ulicy - w Łodzi?
    > I jak się w koncu skończyło?

    Nie wiem, o czym piszesz. Ale to jest częsty temat. Drogowcy dzwonią.
    jedzie patrol i:

    - nie może przekazać drogowcom danych właściciela pojazdu.
    - nie może go odholować;
    - nie może nakazać usunięcia.
    --
    (~) Robert Tomasik