  • Data: 2024-08-06 15:42:20
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Aug 2024 14:21:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Widzisz, jak mądrze piszesz? W tym tu omawianym przypadku na jednej z
    > fotek w Google nie ma tam przejścia dla pieszych i miejsce jest
    > normalnie legitnym miejscem parkowania.

    > Nie wiem, o czym piszesz. Ale to jest częsty temat. Drogowcy dzwonią.

    A chyba o tym.
    https://tulodz.pl/wiadomosci-lodz/samochod-zabetonow
    any-dookola-na-remontowanej-ulicy-legionow-to-miasto
    -to-jeden-wielki-mem-zdjecie/Bn7ciXgM68CBa7ARmHUm

    Auto gdzieś po tym znikło, i chyba też nie bardzo wiadomo jak..

    > jedzie patrol i:
    > - nie może przekazać drogowcom danych właściciela pojazdu.

    Ale sam mógłby sie skontaktować ... tylko chyba telefonu nie ma w
    bazie, a przynajmniej nie zawsze.

    Poza tym może się UM skontaktować, i ile ma nr telefonu ... czy nie
    może, bo RODO, i nie wolno przetwarzać bez zgody/uzasadnienia dobrego,
    a to nie jest dobre ? :-)

    > - nie może go odholować;
    > - nie może nakazać usunięcia.

    Samochód stoi na zakazie. Czy piszesz o sytuacji, gdy nie ma zakazu?

    Tylko zakaz np "obowiązuje od 1.08.2024" i ustawiony np 23.07.

    Wolno wam zlecic usunięcie, czy nie wolno?
    Czy w tym celu to nigdy nie wolno?

    Tak czy inaczej, nie dziwie się, że się wam nie chce ryzykować.
    Drogowcy mają dużo płacone, to niech sobie radzą, miasto płaci SM, to
    niech sobie radzi :-)

    Ale ale ... zakładająć, ze SM ma prawo odholować, i umieszcza na
    strzeżonym parkingu ... to czy potem posiadacz/kierowca powinien być
    obciążony opłatami, czy SM/miasto?

    Patrząc na zdjęcia ... wychodzi na to, że nikt nic nie może :-)

    J.