  • Data: 2010-03-23 23:14:42
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Czyli "bandyckie" omijanie czegos co nawet nie wyglada jak blokada
    > policyjna
    > jest takim eufemizmem?

    > Nie moje, tylko naocznego swiadka, ktory tamtedy przejezdzal chwile
    > wczesniej.

    Odrzucił?
    Ciekawe...

    > I to nie bylo przedmiotem sledztwa, tylko smierc w wyniku postrzalu i
    > zasadnosc uzycia broni

    Pisałeś coś o tym, że ta blokada, to nie byłą blokada, a stojący na
    poboczu samochód i jakaś pani rozmawiająca z kimś-tam.
    To dlatego motocyklista uznał że była to blokada i zawracł?

    .
    > Kilka watkow wczesniej chwalisz sie czytaniem szczegolowych warunkow
    > umow,

    Tak, czytam umowy,
    Jaki to ma związek z tym, że nie wiesz co się tam działo?
    I że sąd ma swoje zdanie na ten temat?

    > wiec doczytaj co sie tam dzialo

    Gdzie jest napisana PRAWDA o tamtym wydarzeniu?
    Nie twoje wyobrażenie, czy moje, a prawda?
    ;>

    > a nie pitolisz bez sensu.

    Tak się zwracaj do swojej matki i swojego ojca.
    Może im się to podoba.

    --
    Bydlę