  • Data: 2010-03-23 20:56:40
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    >Nie zrozumiałeś, że postanowiłem poczekać na prawomocny wyrok?
    Czyli "bandyckie" omijanie czegos co nawet nie wyglada jak blokada
    policyjna
    jest takim eufemizmem?

    >I sąd odrzucił twoje zeznania?
    >Prokurator też?
    Nie moje, tylko naocznego swiadka, ktory tamtedy przejezdzal chwile
    wczesniej.
    I to nie bylo przedmiotem sledztwa, tylko smierc w wyniku postrzalu i
    zasadnosc uzycia broni.
    Kilka watkow wczesniej chwalisz sie czytaniem szczegolowych warunkow
    umow,
    wiec doczytaj co sie tam dzialo a nie pitolisz bez sensu.

    --
    Bartek
    niebieska9'99