  • Data: 2010-03-24 08:55:44
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:hobegl$g9j$1@cougar.axelspringer.pl...
    Bartek Kacprzak wrote:
    >Odrzucił?
    >Ciekawe...
    Wlasnie.

    >Pisałeś coś o tym, że ta blokada, to nie byłą blokada, a stojący na poboczu
    >samochód i jakaś pani rozmawiająca z kimś-tam.
    >To dlatego motocyklista uznał że była to blokada i zawracł?
    Minal radiowoz, pojechal dalej, pozniej zawrocil i jadac w kierunku
    powrotnym minal drugi raz tego gliniarza. Wtedy nastapilo "strzelanie". i
    rzekoma proba przejechania policjanta.

    .

    >Tak, czytam umowy,
    >Jaki to ma związek z tym, że nie wiesz co się tam działo?
    >I że sąd ma swoje zdanie na ten temat?
    Wystarczylo czytac wtedy opisy zeznan swiadkow, dawalo sie nawet obejrzec
    zeznania policjanta w sieci.

    >Gdzie jest napisana PRAWDA o tamtym wydarzeniu?
    >Nie twoje wyobrażenie, czy moje, a prawda?
    Prawdy to sie juz teraz nie dowiemy, bo przeciez nie mozna skazac
    policjanta. A jedyny swiadek, ktory widzial to dokladnie nie zyje.

    >Tak się zwracaj do swojej matki i swojego ojca.
    >Może im się to podoba.
    Matki i Ojca to sie pisze z duzej litery, i od moich to ci wara fiucie.

    PLONK

    --
    Bartek
    Niebieska9'99