  • 11. Data: 2011-05-06 20:23:46
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iq1jri$jqa$2@inews.gazeta.pl...
    > A jak często zmieniałeś w swoim życiu linki sprzęgła? Ja do tej pory any
    > razu, na przejechanych coś koło 110 kkm.

    Trza było mieć jawe albo cezete za starej komuny, wtedy byś zobaczył ile
    razy linka sprzęgła szła się j...ć:-)

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2011-05-06 20:25:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 21:35, Piotr Rezmer pisze:
    >BTW: nigdy nie traktowałem linki sprzęgła jako materiału
    > eksploatacyjnego, myślałem że są nieśmiertelne.

    myslalem podobnie o linkach gazu, tez sie mylilem :)

    pozdr
    newrom

  • 13. Data: 2011-05-06 20:30:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > myslalem podobnie o linkach gazu, tez sie mylilem :)

    oo,to to,nawet w BMW udało mi się popsuć,pięć włosków ale pięknie się
    zablokowała na obrotach:-)
    W demoludach nie liczę ile poszło...
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2011-05-06 20:36:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 22:30, Monster pisze:

    > oo,to to,nawet w BMW udało mi się popsuć,pięć włosków ale pięknie się
    > zablokowała na obrotach:-)

    A mnie pekla jak poganialem kunia i chyba za mocno maneta krecilem ;>

    > W demoludach nie liczę ile poszło...

    ale ja mam dzaponski motor (i to nie kawasaki!), a nie jakies demoludy
    czy inne beemwe.
    Powazniej to po prostu urywalem sporo linek (zwlaszcza gownianych od
    konsora z linki z grubego drutu), ale linki gazu nigdy nie stracilem.
    Przed wycieczka sprawdzilem czy gaz lekko pracuje i czy nic nie blokuje,
    bylo git (kilka dni pozniej brzdek..) ! :)

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2011-05-06 20:42:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-06, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > ale ja mam dzaponski motor (i to nie kawasaki!), a nie jakies demoludy
    > czy inne beemwe.

    Paczpan, a u mnie w Kawasaki nie ma linki sprzegla. Wot technika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-05-06 20:43:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > ale ja mam dzaponski motor (i to nie kawasaki!), a nie jakies demoludy
    > czy inne beemwe.
    A to ja się nie znam bo miałem tylko jedną japonię i to Kawasaki:-)

    z ciekawszych to urwałem linkę sprzęgła w VW transporterze,gruba jak
    palec ale końcówka odpadła.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2011-05-06 20:55:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 22:42, AZ pisze:
    > a u mnie w Kawasaki

    Niechze go ktos przytuli!

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2011-05-06 21:33:47
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:

    >razu, na przejechanych coś koło 110 kkm.

    No bo linki moze sie i zuzywaja, w tych amerykanskich motocyklach co
    to nazwy nie pamietam;)
    Na skutek zuzycia to ona by sie mogla przetrzec ale motocykle tak
    dlugo nie zyja albo zerwac od rozciagania ale motocykle tak dlugo jie
    zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
    koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni
    albo malej o nia dbalosci.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2011-05-06 21:51:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-06 23:33, Jacot pisze:

> [...]
    > zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
    > koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni

    Akurat w amerykanskim motocyklu to wymienialem raz, i nie w moim. Reszta
    w japonskich. Demoludow nie liczylem. O peknietych linkach gazu i
    licznika nie wspominalem bo nie pytano. A tez mam ich na koncie sporo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 20. Data: 2011-05-06 22:22:05
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 06-05-2011 22:43, Monster pisze:

    > ... urwałem linkę sprzęgła w VW transporterze
    NTG !! :P

    --
    Pozdro
    TaDzik