  • 1. Data: 2011-05-05 21:45:17
    Temat: Kalendarz imprez motocyklowych
    Od: Sławo <s...@g...com>

    Witam

    Tych, którzy lubią czasem uderzyć na zlot czy inną imprezę motocyklową
    może zainteresować kalendarz, który niedawno został dość mocno
    przebudowany i udoskonalony: http://omko.pl/imprezy/kalendarz

    Jeżeli wiecie o jakimś zlocie, którego jeszcze nie ma w kalendarzu, a
    chcecie się podzielić tą informacją z innymi - zachęcam do dodawania
    info do kalendarza (nie trzeba się logować).

    pozdrawiam
    Sławo

    PS. Wszelkie opinie (zwłaszcza konstruktywna krytyka) mile widziane.

  • 2. Data: 2011-05-06 05:35:52
    Temat: Re: Kalendarz imprez motocyklowych
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-05 23:45, Sławo pisze:
    > Witam
    >
    > Tych, którzy lubią czasem uderzyć na zlot czy inną imprezę motocyklową
    (...)
    > PS. Wszelkie opinie (zwłaszcza konstruktywna krytyka) mile widziane.

    Pożyteczne, ale:
    - co decyduje o kolorze wpisu (te jasnoszare są słabo czytelne)?
    - proponuję przed nazwą imprezy pisać krótko lokalizację imprezy np.
    [Poznań], [Lublin], itp, łatwiej będzie sortować,
    - nie ma nic o imprezach offroadowych.

    Pozdr
    DP

  • 3. Data: 2011-05-06 08:09:22
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Sławo" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    Jeżeli wiecie o jakimś zlocie, którego jeszcze nie ma w kalendarzu, a
    chcecie się podzielić tą informacją z innymi - zachęcam do dodawania
    info do kalendarza (nie trzeba się logować).
    ----------

    Sprawdzałeś np. z tym ?
    http://moto.pl/Motocykle/1,113764,2879518.html

    Nie widzę np. otwarcia sezonu w Krakowie
    i Old Timer Bazar - np. Kraków i Katowice w maju.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-05-06 17:09:41
    Od: Sławo <s...@g...com>

    On 6 Maj, 07:35, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > Pożyteczne, ale:
    > - co decyduje o kolorze wpisu (te jasnoszare są słabo czytelne)?

    Liczba zapisanych osób. Im więcej ludzi się wybiera - tym wyraźniejszy
    wpis.

    > - proponuję przed nazwą imprezy pisać krótko lokalizację imprezy np.
    > [Poznań], [Lublin], itp, łatwiej będzie sortować,

    Myślałem nad tym, jednak wtedy widok kalendarza robi się trochę
    nieczytelny.
    Zamiast tego wstawiłem nazwę miejscowości do dymku, który pojawia się
    po najechaniu kursorem.

    Umożliwiłem również opcję filtrowania wg regionów, myślę że teraz
    znalezienie imprezy w konkretnej okolicy jest łatwiejsze.

    dzięki za cenne wskazówki

    pozdrawiam
    Sławo