  • 1. Data: 2011-05-05 09:42:57
    Temat: Co sie stalo tej oponce?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Zalozylem sobie 3 dni temu komplecik na ktorym juz jezdzilem, po 150 na
    tylnej oponie wyskoczyla gula:

    https://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Metzele
    rRacetec?authkey=Gv1sRgCMb23oCf-Y__nQE#5603160940053
    580690

    No ale do domu jakos wrocilem te 400km, dzisiaj patrze na przednia a tam
    takie cos:

    https://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Metzele
    rRacetec?authkey=Gv1sRgCMb23oCf-Y__nQE#5603160935649
    467458

    No i mysle, mysle i nie moge wymyslec czemu to tak? Ma ktos jakis
    pomysl? Opona jest spekana na samej gorze, w srodku bieznika tez sa
    pekniecia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-05-05 09:53:58
    Temat: Re: Co sie stalo tej oponce?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Zalozylem sobie 3 dni temu komplecik na ktorym juz jezdzilem, po 150 na
    > tylnej oponie wyskoczyla gula:

    Na pierwszym pekl kord, a na drugim starosc ...

    Nie lezaly czasami na sloncu / kolo grzejnika,
    nie mialy dluzszej stycznosci z benzyna / olejem / smarem ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-05-05 09:55:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup

    > No i mysle, mysle i nie moge wymyslec czemu to tak? Ma ktos jakis
    > pomysl?

    przychodza mi do glowy dwie rzeczy, albo zaliczyles na tych laczkach jakis
    kraweznik, dziure w jezdni, kamien, ale to bys pewnie pamietal, albo cos sie
    stalo podczas ich skladowania, cos w tym miejscu dlugo na nich lezalo,
    spadlo na nie cos ciezkiego itp

  • 4. Data: 2011-05-05 10:24:35
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 05-05-2011 11:42, AZ pisze:
    > mysle, mysle i nie moge wymyslec czemu to tak? Ma ktos jakis
    > pomysl? Opona jest spekana na samej gorze, w srodku bieznika tez sa
    > pekniecia.

    Co do guli, imo ktos przy montazu przesadzil z sila jaka przylozyl do
    lyzki zeby wrzucic laczka na felge.
    A jezeli chodzi o spekanie czy to nie sa opony potorowe?
    jezeli tak to sa po prostu przegrzane i zaczyna sie odklejac bieznik od
    yyy oplotu/kordu (nie pamietam jak to sie nazywalo)
    Mialem to samo w Buzie w MZ6 jak wrocilem z grecji, tam winkle do oporu
    pozniej troche autostrad i zapitalania z powrotem na raz
    I od opony zaczal odpadac bieznik.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2011-05-05 10:32:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-05 12:24, Grzegorz Rogala pisze:

    > A jezeli chodzi o spekanie czy to nie sa opony potorowe?

    trafiony, zatopiony.

    > jezeli tak to sa po prostu przegrzane i zaczyna sie odklejac bieznik od
    > yyy oplotu/kordu (nie pamietam jak to sie nazywalo)
    > Mialem to samo w Buzie w MZ6

    A gixer dojezdza takie opony do gladkiego i nic nie odpada (odpukac).
    Widocznie roznica w obciazeniach (waga gixera solo vs Zx/buza) robi swoje.

    KJ

  • 6. Data: 2011-05-05 10:32:52
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Maj, 11:42, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Zalozylem sobie 3 dni temu komplecik na ktorym juz jezdzilem, po 150 na
    > tylnej oponie wyskoczyla gula:

    Niech zgadne: jezdzisz 150/h slalomem miedzy samochodami w korku?

    W takiej sytuacji to normalne ;D

    --
    zdrowka
    amos

  • 7. Data: 2011-05-05 12:46:49
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 05-05-2011 12:32, KJ Siła Słów pisze:

    > A gixer dojezdza takie opony do gladkiego i nic nie odpada (odpukac).
    > Widocznie roznica w obciazeniach (waga gixera solo vs Zx/buza) robi swoje.

    Ale mnie w Z6 mialem to w _nowych_ oponach. Tylko, ze troszke dostaly po
    tylku.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2011-05-05 13:00:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Ale mnie w Z6 mialem to w _nowych_ oponach. Tylko, ze troszke dostaly po
    > tylku.

    Czyli dzieje sie tak w kawasakach. Jakies pytania?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2011-05-05 13:04:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-05, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Czyli dzieje sie tak w kawasakach. Jakies pytania?

    A ja wciaz podejrzewam hel od Rosjan.

    --
    Artur
    ZZR 1200