eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie do końca wysprzęgla
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 21. Data: 2011-05-07 06:51:57
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Jacot wrote:

    > zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
    > koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni
    > albo malej o nia dbalosci.

    A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
    miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.


  • 22. Data: 2011-05-07 07:12:17
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Piotr Kompa"
    A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
    miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.

    Wspolczesne sa samosmarujace wiec jedynie koncowki w uchwytach

    --
    Tytus
    żółta motorynka
    i malagutek


  • 23. Data: 2011-05-07 08:04:27
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-07 09:12, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Piotr Kompa"
    > A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
    > miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
    >
    > Wspolczesne sa samosmarujace wiec jedynie koncowki w uchwytach
    >

    Jesli wewnatrz pancerza ma poteflonowa rurke a w niej linke to tak. Ale
    wiekszosc zamiennikow poteflonu nie ma i trzeba je smarowac raz na jakis
    czas.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 24. Data: 2011-05-07 08:33:56
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 07 May 2011 08:51:57 +0200, Piotr Kompa <p...@w...pl> wrote:

    >> zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
    >> koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni
    >> albo malej o nia dbalosci.
    >
    > A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
    > miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.

    Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać. (Jak
    nie mogą, to się w końcu urwą, a linki to zwykle się urywają przy baryłkach
    bo tam jest słaby punkt)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 25. Data: 2011-05-07 09:27:34
    Temat: Re: nie do ko?ca wysprz?gla
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-05-06 22:23, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "Piotr Rezmer"<p...@e...net.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:iq1jri$jqa$2@inews.gazeta.pl...
    >> Kuczu pisze:
    >>> Zle myslales. Linki zuzywaja sie tak samo jak kazdy inny element
    >>> motocykla. Gdyby bylo inaczej to ciezko by bylo kupic taka ilosc
    >>> zamiennikow jaka jest na rynku.
    >> A jak cz?sto zmienia?e? w swoim ?yciu linki sprz?g?a? Ja do tej pory any
    >> razu, na przejechanych co? ko?o 110 kkm.
    >
    > Trza by?o mie? jawe albo cezete za starej komuny, wtedy by? zobaczy? ile
    > razy linka sprz?g?a sz?a si? j...?:-)
    >

    Ja mialem Ogarka i m.in. nauczylem sie na nim jazdy z linka gazu
    zapleciona na gwozdziu :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki
    XTZ 750 '91
    Podkowa Leśna


  • 26. Data: 2011-05-07 11:59:28
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Leszek Karlik wrote:

    >> A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz,
    >> coby miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
    >
    > Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać. (Jak
    > nie mogą, to się w końcu urwą, a linki to zwykle się urywają przy baryłkach
    > bo tam jest słaby punkt)

    Właśnie, to chyba jakaś zmowa jest.
    Będzie trzeba przesmarować na wszelki wypadek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan. CB 500

    "-Hi!" - lied the politician.


  • 27. Data: 2011-05-07 14:32:47
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać.
    Może być WD40, czy broń cię Panie Boże?


    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 28. Data: 2011-05-07 19:34:14
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Leszek Karlik pisze:
    >
    >> Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać.
    > Może być WD40, czy broń cię Panie Boże?

    Kiedy sie ludzie nauczą, że WD 40 to nie jest srodek do smarowania a
    penetrator do rozruszania zapieczonych czesci? Koncówki w uchwytach
    samruje sie smarem stałym

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
    '99 Mazda 323F 2,0 DiTD


  • 29. Data: 2011-05-08 09:35:22
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 07 May 2011 21:34:14 +0200, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    [...]
    >>> Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać.
    >> Może być WD40, czy broń cię Panie Boże?
    > Kiedy sie ludzie nauczą, że WD 40 to nie jest srodek do smarowania a
    > penetrator do rozruszania zapieczonych czesci?

    WD40 to taki uniwersalny środek, znaczy, ni pies ni wydra, dobry penetrator
    to też nie jest, lepiej jakiś dedykowany penetrating oil. :-)

    Tzn. technicznie WD40 to "Water displacement" i służy do usuwania wody i
    zastępowania jej warstewką oleju, która zostaje po odparowaniu, więc
    teoretycznie
    trochę smaruje.

    Ale nie, do smarowania końcówek w uchwytach się raczej nie nadaje. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 30. Data: 2011-05-08 17:27:04
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Ale nie, do smarowania końcówek w uchwytach się raczej nie nadaje. :-)

    A co byłoby dobre, łatwo dostępne (masło, olej, mydło) i dostępne nie
    tylko jako towar hi-tec, czyli np. w najbliższym nor-auto, larssonie,
    intermotorsie, tesco?



    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: