    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 29 Mar 2014 07:47:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: (nie)bezpieczny internet w T-mobile
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 29 marca 2014 12:15:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    > Byc moze, ale tu jakies obrazki, i widac jak to wyraznie zaznaczono.

    Umowa zaczyna sie od takiej tabelki

    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    5/D_007_0006987.pdf

    wiem, ze obecnie sa to bardzo paskudne warunki, ale widac wyraznie progi transferu i
    oplaty

    > A w ogole to obserwuje znaczne pogorszenie stron T-mobile - trudno tam
    >
    > znalezc rzetelna informacje, glownie widac lapanie klienta.

    Zgadzam sie.

    > [u innych operatorow pogorszenie nastapilo jeszcze wczesniej :-( ]

    Tez sie zgadzam. Nie znalazlem nic lepszego dla mnie gdy nadszedl czas zmiany

    > Ale ile to kosztuje ?

    10 zl. w cytowanym abonamencie.

    Jak to bylo 510 MB to zapewne wkurzy. Ale sa narzedzia do kontroli.

    > Ale reklamowali to jako bezpieczny internet, gdzie wysokosc rachunku
    >
    > bedzie ograniczona.

    Jak wspomnialem - progi sa wyraznie podane, a mozliwosc skorzystania dla swiadomych
    klientow z dodatkowego 1,5 GB istotna. Naturalnie, trzeba zdawac sobie z tego sprawe.

    Dla mnie gorsze sa obecne warunki, gdy kasuja 5 zl za transfer do 25MB - to juz jest
    zlodziejsctwo na ktore lapie sie zapewne wiele osob, ktorym telefon probowal sie
    zaktualizowac.