  • Data: 2014-03-29 12:15:27
    Temat: Re: (nie)bezpieczny internet w T-mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 15:40:50 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    > Tendencyjne przedstawienie sprawy z "niegramotnym" klientem.
    > Mam abonament z tym internetem i bardzo sobie chwale.
    > Bardzo wyraznie zaznaczono w ofercie i w umowie progi transferu.

    Byc moze, ale tu jakies obrazki, i widac jak to wyraznie zaznaczono.

    A w ogole to obserwuje znaczne pogorszenie stron T-mobile - trudno tam
    znalezc rzetelna informacje, glownie widac lapanie klienta.

    [u innych operatorow pogorszenie nastapilo jeszcze wczesniej :-( ]

    > Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla
    > mnie zaleta.

    Ale ile to kosztuje ?

    > Naturalnie kontroluje zuzyty transfer (wspomagam sie
    > przenosnym routerem wifi z dodatkowa karta internetu Play w srodku
    > <z podstawowej korzysta syn>, tak wiec te 500 MB mi wystarcza.
    > Inaczej, nawet 2 GB byloby za malo. Redaktor jakos nie wspomina, ze
    > umowy z tym bezpiecznycm internetem (chyba juz nie ma ich w
    > ofercie, za dobre byly, ja za moja place 19,90 zl miesiecznie) maja
    > opcje wykupienia za 25 zl transferu 5GB - naturalnie
    > lacznie,uwzgledniajac 500 MB bezpiecznego "bezplatnego".

    Ale reklamowali to jako bezpieczny internet, gdzie wysokosc rachunku
    bedzie ograniczona.

    J.