  • 1. Data: 2014-03-28 23:12:40
    Temat: (nie)bezpieczny internet w T-mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj_
    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    Zlodzieje czy tylko oszusci ?

    To moze ktos polecic jakiegos dualsima androida pod aero2 ?
    Tam sie przynajmniej na pewno nie placi :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-03-28 23:30:36
    Temat: Re: (nie)bezpieczny internet w T-mobile
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.03.2014 23:12, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Zlodzieje czy tylko oszusci ?
    >
    > To moze ktos polecic jakiegos dualsima androida pod aero2 ?
    > Tam sie przynajmniej na pewno nie placi :-)
    po co? Ten telefon który masz nie dobry jest? Zmień operatora, a jak nie
    możesz to kup modem gsm-wifi. Wiem że odpowiadam trochę przekornie, ale
    sprawa o której piszesz wg mnie nie jest powodem do zakupu telefonu,
    tylko do zmiany operatora.
    ToMasz

  • 3. Data: 2014-03-28 23:40:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 marca 2014 23:12:40 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj_
    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    > Zlodzieje czy tylko oszusci ?

    Tendencyjne przedstawienie sprawy z "niegramotnym" klientem.

    Mam abonament z tym internetem i bardzo sobie chwale.
    Bardzo wyraznie zaznaczono w ofercie i w umowie progi transferu.

    Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla mnie zaleta.
    Naturalnie kontroluje zuzyty transfer (wspomagam sie przenosnym routerem wifi z
    dodatkowa karta internetu Play w srodku <z podstawowej korzysta syn>, tak wiec te 500
    MB mi wystarcza. Inaczej, nawet 2 GB byloby za malo.

    Redaktor jakos nie wspomina, ze umowy z tym bezpiecznycm internetem (chyba juz nie ma
    ich w ofercie, za dobre byly, ja za moja place 19,90 zl miesiecznie) maja opcje
    wykupienia za 25 zl transferu 5GB - naturalnie lacznie,uwzgledniajac 500 MB
    bezpiecznego "bezplatnego".

  • 4. Data: 2014-03-29 11:06:24
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > możesz to kup modem gsm-wifi. Wiem że odpowiadam trochę przekornie, ale
    > sprawa o której piszesz wg mnie nie jest powodem do zakupu telefonu,

    Moze szuka pretekstu do wymiany fona? :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-03-29 12:09:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 23:30:36 +0100, ToMasz napisał(a):
    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    > po co? Ten telefon który masz nie dobry jest?

    No nie jest i czas zmienic.

    > Zmień operatora,

    Juz zmienilem :-)

    > a jak nie możesz to kup modem gsm-wifi.
    > Wiem że odpowiadam trochę przekornie, ale

    Modem ... jest to rozwiazanie, ale dodatkowy klocek w kieszeni.

    > sprawa o której piszesz wg mnie nie jest powodem do zakupu telefonu,
    > tylko do zmiany operatora.

    No ale poki jest Aero ... moze warto skorzystac ?

    J.

  • 6. Data: 2014-03-29 12:15:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 15:40:50 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > Mam abonament z tym internetem i bardzo sobie chwale.
    > Bardzo wyraznie zaznaczono w ofercie i w umowie progi transferu.

    Byc moze, ale tu jakies obrazki, i widac jak to wyraznie zaznaczono.

    A w ogole to obserwuje znaczne pogorszenie stron T-mobile - trudno tam
    znalezc rzetelna informacje, glownie widac lapanie klienta.

    [u innych operatorow pogorszenie nastapilo jeszcze wczesniej :-( ]

    > Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla
    > mnie zaleta.

    Ale ile to kosztuje ?

> [...]
    > opcje wykupienia za 25 zl transferu 5GB - naturalnie
    > lacznie,uwzgledniajac 500 MB bezpiecznego "bezplatnego".

    Ale reklamowali to jako bezpieczny internet, gdzie wysokosc rachunku
    bedzie ograniczona.

    J.

  • 7. Data: 2014-03-29 15:47:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 29 marca 2014 12:15:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    > Byc moze, ale tu jakies obrazki, i widac jak to wyraznie zaznaczono.

    Umowa zaczyna sie od takiej tabelki

    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    5/D_007_0006987.pdf

    wiem, ze obecnie sa to bardzo paskudne warunki, ale widac wyraznie progi transferu i
    oplaty

    > A w ogole to obserwuje znaczne pogorszenie stron T-mobile - trudno tam
    >
    > znalezc rzetelna informacje, glownie widac lapanie klienta.

    Zgadzam sie.

    > [u innych operatorow pogorszenie nastapilo jeszcze wczesniej :-( ]

    Tez sie zgadzam. Nie znalazlem nic lepszego dla mnie gdy nadszedl czas zmiany

    > Ale ile to kosztuje ?

    10 zl. w cytowanym abonamencie.

    Jak to bylo 510 MB to zapewne wkurzy. Ale sa narzedzia do kontroli.

    > Ale reklamowali to jako bezpieczny internet, gdzie wysokosc rachunku
    >
    > bedzie ograniczona.

    Jak wspomnialem - progi sa wyraznie podane, a mozliwosc skorzystania dla swiadomych
    klientow z dodatkowego 1,5 GB istotna. Naturalnie, trzeba zdawac sobie z tego sprawe.

    Dla mnie gorsze sa obecne warunki, gdy kasuja 5 zl za transfer do 25MB - to juz jest
    zlodziejsctwo na ktore lapie sie zapewne wiele osob, ktorym telefon probowal sie
    zaktualizowac.