  • Data: 2018-01-08 22:08:25
    Temat: Re: nie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-08 o 21:39, Pszemol pisze:

    > Niczego nie zmieniłeś powtarzając oczywiste sprawy o które się tu spieramy.
    > Ciągle nie dostrzegasz faktu, że zielony już ustąpił wcześniej komu miał
    > ustąpić i teraz ma następną scenę z czerwonym co opisuje kodeks na
    > niekorzyść czerwonego.

    Zielony nic nikomu nie ustąpił, bo i nie było takiej sytuacji aby
    cokolwiek mógł ustępować.

    Zielony wymusił pierwszeństwo na czerwonym.

    Gdyby zielony zajął prawy pas na drodze z pierwszeństwem, a następnie
    obaj (tj. zielony i czerwony) chcieliby zająć pas środkowy to wtedy
    zielony miałby pierwszeństwo. Jednak dopóki nie opuścił drogi
    podporządkowanej to cały czas jest na straconej pozycji i musi ustąpić
    pierwszeństwa czerwonemu.

    Dalsza dyskusja myślę, że jest zbyteczna. Możemy powrócić do niej jak
    sobie to przemyślisz i zrozumiesz gdzie popełniasz błąd.