  • Data: 2018-01-08 21:00:07
    Temat: Re: nie
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-01-2018 o 05:40, Pszemol pisze:

    > Ile lat masz prawo jazdy?

    Kategorię B od ponad 30. Kategorię A chyba od 15. W międzyczasie raz
    kurs doszkalający gdzieś w połowie.

    > To co nazywasz "utrudniam mu swawolę" to właśnie jest powodowanie
    > kolizji w mojej interpretacji.

    Sorry, ale jeśli jadę lewym pasem, przytulam się do poprzednika i tak
    sobie jadę od pewnego czasu widząc w/w buca wyprzedzającego
    rozdzielającym pasem, a ten buc w pewnym momencie kierownicą w lewo by
    mnie zepchnąć z pasa, to jest to powodowaniem kolizji przeze mnie??? No
    nie żartuj sobie. Nazwałbym to nawet nie wykroczeniem drogowym lecz
    przestępstwem z jego strony. Nie sądzę by jakikolwiek sąd miał tu
    wątpliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek