-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie
Date: Sat, 6 Jan 2018 15:09:06 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <p2rdt5$csi$1@dont-email.me>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2osjj$q8s$1@dont-email.me>
<p2otv5$5b5$1@node1.news.atman.pl> <p2ov37$b63$1@dont-email.me>
<p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl> <p2p6ru$s4v$1@dont-email.me>
<p2qnji$r69$1@node1.news.atman.pl> <p2qpi2$p7j$1@dont-email.me>
<p2qsj6$cm$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 6 Jan 2018 21:08:53 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="9a61d8b0470a77d8536818f091e6314a";
logging-data="13202";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19L90Z8kTQ1V1QSXMWlG8on"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <p2qsj6$cm$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:5FcRMVN96Co7SGP9PWPMBWE28IY=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621748
[ ukryj nagłówki ]"Marek S" <p...@s...com> wrote in message
news:p2qsj6$cm$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 06-01-2018 o 16:21, Pszemol pisze:
>
>>> Pisałem, że kierunkowskaz od minuty pracował i był ignorowany przez
>>> kilku kierowców z rzędu. Moim zdaniem to bardzo duże wyprzedzenie
>>> czasowe do tego by móc zająć właściwy pas. Czy ta minuta Twoim zdaniem
>>> to zdecydowanie za mało?
>>
>> Byles zbyt bierny.
>
> I tak źle i tak niedobrze. Albo jestem burakiem albo bierny.
Burakiem jesteś jak zmieniasz pasy na skrzyżowaniu, gdy się kończy
trzecia nitka obwodnicy... A zbyt bierny jesteś gdy chcąc skręcić w prawo
nie wbijasz się na prawy pas z należytym wyprzedzeniem...
>>> Właśnie o konkretnie takich zachowaniach piszę. Są one jak chleb
>>> powszedni. Auta jadą powiedzmy 100km/h jeden za drugim, widzisz z daleka
>>> 50m lukę z przodu, planujesz zjazd z lewego w to miejsce, dojeżdżasz do
>>> niej powoli, sygnalizujesz od dawna kierunkowskazem, ale gdy się tylko
>>> zbliżysz, to luka zmiesza się raptem do 3m (nadal przy 100km/h).
>>
>> Niekoniecznie ktos robil Ci nazlosc. To tylko moze byc Twoja bledna
>> interpretacja.
>
> Dosłownie 3m przy prędkości 100km/h? A gdy jadę obok migając to mnie nie
> widać? Naiwnością byłaby inna interpretacja.
Ktoś mógłby się zagapić, zrobiła się dziura, potem przestał kręcić
radiem i zaślepił dziurę przyspieszając - w ogóle Ciebie nie widział.
>>> Przytulanie po to by auto za nim zobaczyło mnie skoro nikt wcześniej
>>> jakoś tego nie dostrzegał. Zakładam iż kierowca o niebieskich migdałach
>>> myśli więc trzeba mu pod nosem zaświecić by dostrzegł.
>>
>> Dokladnie. Trzeba byc konsekwentnym i zdecydowanym.
>
> Ale co konkretnie to oznacza? Taranowanie? Przecież jeśli ktoś nie
> ustępuje miejsca to nie zrobi tego bo to godzi w jego dumę. W takich
> przypadkach wyrywam do przodu i szukam innej okazji. Dlatego zawsze manewr
> planuję z dużym wyprzedzeniem aby mieć szansę na zjechanie na prawo. Wtedy
> nazywasz to buractwem.
No właśnie... język jakiego używasz: byłoby naiwniactwem, godzi w dumę.
Taka atmosfera nie służy zbyt bezpiecznej jeździe na ulicach Tadżykistanu.
>> A wiec zgadzasz sie ze obszar skrzyzowania rozciaga sie na cala
>> rozbiegowke
>> to znaczy ze czerwony wyprzedzal niebieskiego na skrzyzowaniu.
>
> Poniekąd zgadzam się, a raczej zgadzałem się do czasu napotkania
> niniejszego artykułu, o czym już ze 2x wspomniałem. Zwróć uwagę jeszcze na
> jeden nieopisany w w/w linku aspekt. W tej interpretacji tworzysz giga -
> skrzyżowania. Przykładowy odcinek obwodnicy trójmiejskiej w okolicy
> lotniska w Rębiechowie. Nie podam dokładnych liczb bo nie mierzyłem i nie
> analizowałem pod kątem naszej dyskusji. Odcinek "rozbiegowy" liczy sobie
> ok. 1km. Gdzieś daleko daleko zmienia się potem w zjazd. Po drugiej
> stronie jest podobnie ale nie zmienia się w zjazd.
>
> Czy to oznacza, że skrzyżowanie to ma długość 2-3km? Jak długo obowiązuje
> "ustąp pierwszeństwa" na tak długim wjeździe?
Dla mnie oznacza że są dwa skrzyżowania blisko siebie.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 22:11 Pszemol
- 06.01.18 23:01 Dykus
- 06.01.18 23:06 Uzytkownik
- 07.01.18 00:00 Pszemol
- 07.01.18 00:07 Marek S
- 07.01.18 00:19 Marek S
- 07.01.18 00:30 Uzytkownik
- 07.01.18 00:35 Marek S
- 07.01.18 00:41 Marek S
- 07.01.18 00:56 Marek S
- 07.01.18 01:05 Witko4
- 07.01.18 01:13 Marek S
- 07.01.18 01:34 Witko4
- 07.01.18 01:56 Witko4
- 07.01.18 02:06 Witko4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=