  • Data: 2018-01-07 00:19:45
    Temat: Re: nie
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-01-2018 o 19:56, Shrek pisze:

    > Jak już jadę czymś co ma trzy pasy lewym, zmieniam na środkowy i widzę,
    > ze ktoś z prawego też na środkowy, to nie zastanawiam się wiele, tylko
    > przerywam manewr zmiany pasa i tyle. Jak trzeba to bym zapewne ominął
    > zjazd.

    Tak właśnie robię gdy nikt nie dopuści do tego abym nawet przy 10km/h w
    korku, migając od początku na odcinku 520m mógł wjechać na prawy pas.
    Następny zjazd to droga na około - zdarza mi się z niej korzystać.
    Czasem mam ochotę zatrzymać się, wysiąść i zapytać tego po prawej jaki
    ma interes w tym by mnie nie wpuścić.

    > Ale problem jest wydumany, bo nie mam problemów ze zmianą pasa, a i nie
    > jestem królem lewego, więc... skąd pomysł, żeby ktoś miał problem ze
    > zjechaniem w prawo, bo go na prawy nie wpuszczają?

    Udzieliłem na to pytanie Pszemolowi. Zacytuję więc (po poprawkach błędów
    - sorki za nie):

    "Właśnie sprawdziłem jaki jest odcinek do tego miejsca od poprzedniego
    skrzyżowania: 520m. Na poprzednim skrzyżowaniu prawie zawsze ustawiam
    się na lewym pasie bo prawy w szczycie jest zakorkowany przez
    zjeżdżających w prawo.

    Gdy jestem pierwszy na lewym - nie ma problemu - zawsze zdążę zawczasu
    zjechać na prawo na w/w odcinku i to z uwzględnieniem iż zrobię to tak
    aby nie utrudniać życia zielonemu - gdy nie da się inaczej i wcześniej
    prawy pas zajmę, to utrudnię mu życie, trudno.

    Na tym odcinku 520m, gdy ruszam w kolumnie, to naprawdę ciężko
    przeskoczyć na prawo - nawet gdy auta jadą 10 czy 30km/h. Włączenie
    kierunkowskazu zawczasu i miganie nim do upadłego nazywasz brakiem
    zdecydowania. Owszem, mogę to po zrobić chamsku i wbrew przepisom
    spychać auto na prawym pasie na pobocze lub ryzykować obtarcie boku
    jeśli nie da się zepchnąć. Wtedy jednak będzie to drogo mnie kosztowało."

    --
    Pozdrawiam,
    Marek