  • 11. Data: 2013-01-04 01:58:39
    Temat: Re: nfc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 23:53:30 +0100, Mr Misio napisał(a):
    > Biorac pod uwage, ze ja zaczynam ponownie placic tylko gotówką, to mnie
    > to NFC nie rusza...
    >
    > A dlaczego?
    > a) karta paypass sie zepsula, juz nie dziala zblizeniowo

    Reklamacje w banku mozesz zlozyc, w koncu zaplaciles za karte dobra przez 2
    czy wiecej lat, nie za bubla :-P

    Ale wielu by sie pewnie ucieszylo ... i uzywalo karty dalej, ale cipowo lub
    magnetycnie.

    > b) polaczenie wielu terminali i potwierdzenie operacji trwa dluzej niz
    > wydanie reszty z gotowki

    A czas pobierania gotowki doliczyles ?
    Tudziez np odliczanie wlasnej, bo juz za duzo sie jej uzbieralo.

    Z drugiej strony - czasem brakuje mi drobnych do parko- czy innego automatu
    :-)

    > c) nie musze pamietac pinow - ktory jest do czerwonej, ktory do zielonej
    > karty :D

    Jakbys ich czesciej uzywal, to bys pamietal :-P

    > d) moge zaplacic nawewt jak jest awaria terminalu, lub godzina kolo
    > polnocy (od 23.50 do 0.10 nie przyjmujemy transakcji kartami). jak dla
    > mnie WTF, ale unikam

    rezerwe gotowki zawsze mozna nosic. ale nie trzeba nia wszedzie placic :-)

    > i na koniec
    > e) zachowuje wiecej prywatnosci, moje banki nie wiedza gdzie, kiedy, na
    > co i ile wydaje - czy chodze do lekarza, czy do seksshopu.

    owszem, ale jak kupuje w supermarkecie czy na stacji benzynowej, to mi w
    zasadzie wszystko jedno ... a niech wiedza, wiele im z tego nie przyjdzie.

    > i nie wroce do placenia alektronicznego (co nie znaczy, ze calkiem
    > zrezygnuje). A juz na pewno nie do takiego, gdzie bede mogl zaplacic pod
    > warunkiem, ze mi bateria akurat nie padnie...

    Jedna, a nawet kilka mozna, byle nie wszystkie.

    Ale ... sam juz nie wiem - to nie dziala bez zasilania ?

    J.

  • 12. Data: 2013-01-04 03:11:32
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Reklamacje w banku mozesz zlozyc, w koncu zaplaciles za karte dobra przez 2
    > czy wiecej lat, nie za bubla :-P

    I mam sie bujac do banku? Stac w kolejce? Eeee tam - jak chca, zebym
    uzywal ich karty to sie domyslą ;)

    > Ale wielu by sie pewnie ucieszylo ... i uzywalo karty dalej, ale cipowo lub
    > magnetycnie.

    No ale to juz wymaga podania karty, wlozenia jej, wpisania pinu -
    straaaaaaasznie dlugo to placenie trwa :)

    > A czas pobierania gotowki doliczyles ?

    Nooo, 1-2 razy w miesiacu do bankomatu i mam gotowke w ruloniku.... i do
    skarpety ;)

    > Tudziez np odliczanie wlasnej, bo juz za duzo sie jej uzbieralo.
    >
    > Z drugiej strony - czasem brakuje mi drobnych do parko- czy innego automatu
    > :-)

    A gdy akurat masz to urzadzenie jest out of order ;)

    > Jakbys ich czesciej uzywal, to bys pamietal :-P

    W sumie pamietam, ale nie chce mi sie wklepywac ;P

    > rezerwe gotowki zawsze mozna nosic. ale nie trzeba nia wszedzie placic :-)

    ale mozna wszedzie! :)

    > owszem, ale jak kupuje w supermarkecie czy na stacji benzynowej, to mi w
    > zasadzie wszystko jedno ... a niech wiedza, wiele im z tego nie przyjdzie.

    Nie mow hop ;)

    > Jedna, a nawet kilka mozna, byle nie wszystkie.
    >
    > Ale ... sam juz nie wiem - to nie dziala bez zasilania ?

    A jak ma dzialac? :) skoro to dwukierunkowa lacznosc radiowa? perpetum
    mobile? :D

    W kazdym badz razie moje 100 zlotych w papierku dziala nawet po ciemku i
    nie wymaga zasilania :D

  • 13. Data: 2013-01-04 07:54:46
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 03:11:32 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > W kazdym badz razie moje 100 zlotych w papierku dziala nawet po ciemku i
    > nie wymaga zasilania :D

    Ale pani w kiosku czasem rano nie ma jak wydać reszty ze stówy.
    --
    GLaF

  • 14. Data: 2013-01-04 09:47:22
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    > I mam sie bujac do banku? Stac w kolejce? Eeee tam - jak chca, zebym
    > uzywal ich karty to sie domyslą ;)

    Zgloszenie reklamacji mozna dokonac przez www lub telefon.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2013-01-04 11:03:29
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik GLaF napisał:

    > Ale pani w kiosku czasem rano nie ma jak wydać reszty ze stówy.

    Nie ma tez terminala paypass ani innej mozliwosci platnosci kartą ;)

  • 16. Data: 2013-01-04 11:03:39
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

  • 17. Data: 2013-01-04 11:04:10
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Zgloszenie reklamacji mozna dokonac przez www lub telefon.

    Ale trzeba cos robic, a mnie sie nie chce :)

  • 18. Data: 2013-01-05 17:44:22
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 11:04:10 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > Ale trzeba cos robic, a mnie sie nie chce :)

    Dokladnie z tego powodu nie uzywam gotowki tylko kart ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K