  • Data: 2009-09-15 17:13:30
    Temat: Re: [news] o nowej platformie TVP
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h8ohfc$flh$1@inews.gazeta.pl...
    > to nie ma znaczenia ale skoro firmy sie przygotowuja to zapewne mają juz
    > wszystko gotowe albo moga w kazdej chwili dolozyc, to nie jest problem,

    R O T F L :)))

    > TVP to i tak nie obchodzi po prostu placi za emisje tak samo jak nie
    > ochodzi TVP serwisowanie Astry

    A widzisz różnicę między Emitelem a Astrą? No i wiesz jakie kwoty płaci TVP
    jednym i drugim?
    Poza tym przyczepiłeś się do TVP, a mowa jest o kosztach budowy sieci
    naziemnej!!

    > to jest wlasnie oszustwo bo liczac tak koszty zbudowania platformy
    > satelitarnej bylyby duzo wieksze a nie sa w tych szacunkach wykazywane

    Dla mnie porównanie jest jak najbardziej sensowne. Ale jak ktoś wszędzie
    widzi spiski o oszustwa, to już się na to nic nie poradzi...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy