  • Data: 2009-09-15 17:52:14
    Temat: Re: [news] o nowej platformie TVP
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:h8ohts$hf5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > R O T F L :)))

    > A widzisz różnicę między Emitelem a Astrą? No i wiesz jakie kwoty płaci
    > TVP jednym i drugim?

    z punktu widzenia TVP roznica jest taka ze jedni nadaja na ziemi a inni na
    satelicie, wiem jakie kwoty sa placone ale to nie temat na ujawnianie, sa
    one podobne.

    > Poza tym przyczepiłeś się do TVP, a mowa jest o kosztach budowy sieci
    > naziemnej!!

    TVP nie buduje i nie bedzie budowac sieci naziemnej tak samo jak nie buduje
    satelitow. Po prostu wynajmuje usluge

    > Dla mnie porównanie jest jak najbardziej sensowne. Ale jak ktoś wszędzie
    > widzi spiski o oszustwa, to już się na to nic nie poradzi...

    oszustwem jest mowienie ze cos (platforma sat) jest tansze od innego (DVB-T)
    gdy obywatel musi wydac znacznie wiecej na to "tansze".