  • 1. Data: 2013-01-03 18:30:52
    Temat: netbook i HDMI
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Witam,
    Mam Asusa 1215B z karta graficzna: AMD Radeon HD6310 oraz monitor LG IPS224.
    Przy podlaczeniu kablem HDMI mam jednak problem z obrazem.
    Chcialbym na monitorze wyswietlac obraz w rozdzielczosci full HD 1920x1080 a
    w tym samym czasie na ekranie netbooka obraz standardowy 1366x768.
    Niestety nie mam takiej mozliwosci: jesli wybieram klonowanie obrazu na
    monitorze zewnetrzym wyswietla sie obraz w rozdzielczosci 1366x768.
    Jesli wybieram tylko monitor zewnetrzny obraz jest w rozdzielczosci
    1920x1080.
    Macie jakis pomysl jak to uruchomic?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2013-01-03 18:43:03
    Temat: Re: netbook i HDMI
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2013-01-03 18:30, adam pisze:
> [...]
    > monitorze zewnetrzym wyswietla sie obraz w rozdzielczosci 1366x768.
    > Jesli wybieram tylko monitor zewnetrzny obraz jest w rozdzielczosci

    Erm, bo jest jeszcze trzecia opcja: różne rozdzielczości, dla różnych
    ekranów :-) Drivery od Radeona to umożliwiają bez problemu, zresztą same
    Windowsy też.

    --
    Tomek Głowacki

  • 3. Data: 2013-01-03 18:50:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > monitorze zewnetrzym wyswietla sie obraz w rozdzielczosci 1366x768.
    > Jesli wybieram tylko monitor zewnetrzny obraz jest w rozdzielczosci

    Typowy problem między monitorem a fotelem.

  • 4. Data: 2013-01-05 10:47:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > IPS224.
    > Przy podlaczeniu kablem HDMI mam jednak problem z obrazem.

    Czy Windows Starter czasem nie narzuca takiego ograniczenia?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-01-05 11:36:49
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Czy Windows Starter czasem nie narzuca takiego ograniczenia?

    Mam tam normalnego Windowsa 7.
    Zainstalowalem sterowniki do ATI, ale wtedy byl problem z poprawnymi
    kolorami.
    Moze zainstaluje Power Stripa i cos to pomoze. Chociaz wolalbym jakis
    darmowy program.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2013-01-05 20:08:15
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2013-01-05 11:36, adam pisze:

> [...]
    > kolorami.
    > Moze zainstaluje Power Stripa i cos to pomoze. Chociaz wolalbym jakis

    Nie instaluj żadnych PowerStripów, bo sobie tylko namieszasz. Windows 7
    doskonale radzi sobie sam z dwoma monitorami, tak samo jak sterowniki
    ATI. Jaką wersję instalowałeś 12.10?

    --
    Tomek Głowacki

  • 7. Data: 2013-01-05 20:47:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" napisał w wiadomości grup
    > Nie instaluj żadnych PowerStripów, bo sobie tylko namieszasz. Windows 7
    > doskonale radzi sobie sam z dwoma monitorami, tak samo jak sterowniki ATI.
    > Jaką wersję instalowałeś 12.10?

    Zlitujcie się.
    Obraz jest klonowany, więc musi być taka sama rozdzielczość na obu ekranach.
    Musi rozszerzyć ekrany.

  • 8. Data: 2013-01-05 22:32:56
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Zlitujcie się.
    > Obraz jest klonowany, więc musi być taka sama rozdzielczość na obu
    > ekranach.
    > Musi rozszerzyć ekrany.

    W jaki sposob?
    A.

  • 9. Data: 2013-01-05 22:52:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    > W jaki sposob?

    Tam, gdzie zmieniasz rozdzielczość.