  • Data: 2009-07-27 20:37:37
    Temat: Re: netbook II gen.
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jul 2009 21:54:39 +0200, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >Przyznam, że już grę przyjmuję nawet pozytywniej niż film :)

    Ile mozna grac? Zwlaszcza jak sie zapal do gier mialem tak w okoliicy
    gumiaka ;-)

    >Może to jakiś prywatny uraz, ale uważam oglądanie większości
    >filmów za wybitne marnowanie czasu. Już lepiej jakąś książkę
    >poczytać.

    Twoj wybor. Ja nadrabiam zaleglosci na wyjazdach. Ostatnio glownie
    kino radzieckie i rosyjskie w oryginale. Przy okazji odswiezam jezyk
    ktory - jak sie okazalo - robi sie dosc przydatny. Mlodzi go nie znaja
    a klientow przybywa. Szkoda ze nie uczylem sie w szkole chinskiego.
    ;-)

    >Poza tym trzeba odróżnić oglądnięcie filmu w sensie "awa-
    >ryjnym" (nie ma *absolutnie* nic do roboty, raz na miesiąc
    >czy dwa) od używania komputera *regularnie* do tego zada-
    >nia -- do którego się nie nadaje.

    Raz czy dwa na miesiąc to dla mnie regularnie.

    >Super, ale smutno tak oglądać w pojedynkę. Oglądnijmy ten
    >film w 4-5 osób. Oooo, nic nie widać, dlaczego?

    Sam jezdze i jakos mi nie smutno. ;-) Po co mam te 3-4 obce osoby
    zapraszac do ogladania? ;-) Ale ja w sumie mam w domu lampowy
    telewizor 24 cale i nie mam zamiaru - poki nie padnie terminalnie -
    wymieniac na co innego.

    Zdrowko