  • Data: 2009-07-27 19:54:39
    Temat: Re: netbook II gen.
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2009 20:28, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Bo nie chcę wieczorem pic na rynku a Kazimierza mam dosc - jestem tu
    > ~6 raz od 3 miesiecy i spacerow mam dosc. Zwykle po 2-3 dni. Do PSP
    > wzialem tylko 1 gre. :-P

    Przyznam, że już grę przyjmuję nawet pozytywniej niż film :)
    Może to jakiś prywatny uraz, ale uważam oglądanie większości
    filmów za wybitne marnowanie czasu. Już lepiej jakąś książkę
    poczytać.

    Aczkolwiek dobry film dokumentalny czy historyczny, nie ma-
    jący na celu tylko zabijania czasu (lub bohaterów), może
    być całkiem pożytecznym sposobem spędzenia wieczoru -- od
    czasu do czasu.

    Poza tym trzeba odróżnić oglądnięcie filmu w sensie "awa-
    ryjnym" (nie ma *absolutnie* nic do roboty, raz na miesiąc
    czy dwa) od używania komputera *regularnie* do tego zada-
    nia -- do którego się nie nadaje.

    > No patrz. Cud jaki. Musisz to powiedziec mojemu ;-) Jakoś sobie na
    > dołaczonym napędzie i słuchwakch na BT radzi nieźle.

    Super, ale smutno tak oglądać w pojedynkę. Oglądnijmy ten
    film w 4-5 osób. Oooo, nic nie widać, dlaczego?

    Biorąc pod uwagę rozmiar ekranu i kąty matryc TN, hasłem
    reklamowym każdego netbooka powinno być: "zbliża ludzi".

    ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |