  • Data: 2009-07-28 12:07:17
    Temat: Re: netbook II gen.
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół wrote:

    > Do *tworzenia* czy *prezentacji*?

    > Po co?

    > Do odtwarzania się nadaje jak najbardziej.
    >
    > Natomiast podłączanie zewnętrznego ekranu do netbooka jest
    > bez sensu. Nie lepiej siąść do normalnego, stacjonarnego
    > komputera, który oprócz dużego ekranu ma jeszcze dobrą kla-
    > wiaturę, dobrą myszkę i znacznie wyższą wydajność?

    ... z tego też powodu w przypadku laptopów stosuje się stacje dokujące.
    Co więc za problem podłączyć 3 kabelki do netbooka? Dla pracownika,
    co często biega netbook to idealna sprawa.

    > Nie. Nawet są raczej wolniejsze. Ale są za darmo i działają
    > identycznie pod Windows i pod Linuksem, co umożliwia pełną
    > wymianę dokumentów niezależnie od tego, pod kontrolą jakie-
    > go systemu operacyjnego pracują używane komputery.

    Radku, nie zaczynajmy akademickiej dyskusji o zgodności OpenOffice
    z np. MS Office bo wszyscy wiemy, że jest tylko do pewnego poziomu -
    potem zaczynają się schody.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,