  • Data: 2009-07-28 12:09:35
    Temat: Re: netbook II gen.
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:

    > Ależ oczywiście. Np. taka przeglądarka Opera obsługuje polecenia
    > głosowe, telefony komórkowe też.
    >
    > Gorzej z dyktowaniem tekstu.
    >
    > To miałam na myśli, ale niewidomi chyba mają jakieś urządzenia,
    > komputery, które im tekst wprowadzają.
    > W Polsce jeszcze pewnie nie, ale w Stanach pewnie tak. Nie mam teraz na
    > myśli klawiatury brailowskiej.

    Animka - niewidomy raczej nie ma problemu z wprowadzaniem tekstu
    na standardowej klawiaturze QWERTY - z jakiegoś powodu na klawiszach
    "F" i "J" są oznaczenia, jak ułożyć dłonie na klawiaturze. Problemem
    jest, co na "wyjściu" (czyli np. różne odmiany "Ivony").

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,