    From: "Leszek K." <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: netbook II gen.
    Date: Mon, 27 Jul 2009 17:17:39 +0200

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 14:54:57 +0200, Końrad(o) napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > napewno?
    > pytam poważnie - bo się nie orientuję.
    > to napewno ta sama wydajność? bo mi celeron zawsze kojarzył sie z czymś
    > słabszym. a tu przecież nie dość że słabszy (w moim przekonaniu) celeron, to
    > jescze atom wszedł później i zastąpił celerona (czyli w czymś musiał być
    > lepszy).
    >
    > proszę o potwierdzenie, czy celeron 900MHz jest tym samym w ASUSach ee co
    > atom n270 1.6GHz?

    Atom 1,6 jest nieco szybszy od celerona 900 aczkolwiek nie przesadnie.
    Zegar w zegar celeron jest znacznie szybszy. Zaletą atoma jest nie
    wydajność tylko pobór mocy. Tu masz porównanie (co prawda nie ma akurat
    c800 ale Pentium 800 będzie zbliżony):
    http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=3321
    &p=6