  • Data: 2002-06-18 19:43:51
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasne. Skroty to fajna rzecz.

    Czyli teoretycznie aby zwrocic sobie te pare miechow firma moze podlaczyc
    tam np. 200-300 osob (nie wiem ile to jest za duzo, sieci osiedlowe to nie
    moja brocha, w kazdym badz razie - podlacza wiecej niz powinni). Te kilka
    miesiecy to moze byc np. pol roku, czyli w najlepszym wypadku firma straci
    12 tys PLN (-6x Twoje 80 PLN). Nie ma nic za darmo - ktos za to zaplaci.
    Pewnie Wy - z transferem maksymalnym 2 mbit, a realnym 0,2 mbit..

    Popraw mnie jezeli sie myle.

    Ja sie bardzo ciesze, ze masz takie swietne warunki, ale nie wierze w
    cuda...

    r.