  • Data: 2002-06-18 15:33:43
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci

    > Czyli generalnie nie jest to usluga powszechna, a Ty w gruncie rzeczy
    > zwyczajnie pasozytujesz na cudzym laczu...
    > Po co wiec wtracasz sie w dyskusje o tym czy 400 zl za 1Mb Neo to
    > dobra czy zla cena w polskich realiach?

    Jest to usluga powszechna, bo jak ktos chec prywatnie sobie zalozyc w tej
    firmie to nie ma sprawy.
    I nadal uwazam ze 400zl to cena wygurowana jak na polskie warunki i jak na
    zwyklego uzytkownika.
    W Polsce jest najdrozszy zdaje sie internet w calej Europie (ciekawe
    dlaczego - czyzby TPSA :-) )

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl