  • 1. Data: 2002-09-17 06:14:50
    Temat: neostrada+ i limity
    Od: "Krynix" <k...@n...wp.pl>

    Niedlugo chcialem przejsc z SDI na neostrade i zastanawiam sie czy warto
    sprobowac zalatwic sobie "zdjecie blokady"
    poniewaz 512KB/s jest wartoscia ustawiana na centrali (jesli nie na centrali
    to powiedzcie gdzie?) - moze dogadalbym sie z monterem zeby nie blokowal mi
    transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s
    czy ktos juz probowal czegos takiego, warto o tym rozmawiac z monterami? -
    czy oni maja na to wplyw?

    <<>> GG:1866655 <<>> ICQ: 9697291 <<>> http://krynix.com/ <<>>
    krynix(at)wp.pl <<>> krynix(at)poczta.onet.pl <<>>
    kw26400(at)akson.sgh.waw.pl

  • 2. Data: 2002-09-17 11:04:09
    Temat: Re: neostrada+ i limity
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...wytnijto.mtl.pl>

    Użytkownik "Krynix" <k...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s
    > czy ktos juz probowal czegos takiego, warto o tym rozmawiac z monterami? -

    Nie, nie i jeszcze raz nie! Router jest konfigurowany przez Warszawę -
    centralnie i nie ma możliwości (w zasadzie) aby lokalna obsługa to zmieniła.

    TLZ

  • 3. Data: 2002-09-17 11:49:46
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

> [...]
    mi
    > transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s

    Znam jedna osobe, ktora ma inny limit niz powinien byc ale nie prosila sie o
    to. Jest to wynik jakiegos bledu w konfiguracji.

    -----
    Xon

  • 4. Data: 2002-09-17 11:49:53
    Od: "pupil" <p...@N...gazeta.pl>

    Krynix <k...@n...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s
    > czy ktos juz probowal czegos takiego, warto o tym rozmawiac z monterami? -

    Czlowieku to jest chore. Poprostu chcialbys dac lapowke i zalatwic cos na
    lewo. Uwazasz ze to jest normalne i ze jestes fair wobec innych??? Tez uzywam
    Neostrady Plus i gdybys tak zrobil jak piszesz to moim zdaniem bys nie tylko
    OKRADL TPSA ale takze innych uzytkownikow takich jak ja.

    Czy ludzie w tym kraju nie moga byc normalni, tylko musza probowac robic
    wszedzie przekrety i miec mentalnosc zlodzieja. Jak chcesz wieksza szybkosc
    to KUP ja sobie a nie kombinuj jak ja ukrasc.

    pupil

  • 5. Data: 2002-09-17 13:08:06
    Od: u...@h...pl

    p...@N...gazeta.pl (pupil) wrote in <am73qv$70p$1@news.gazeta.pl>:

    /ciach.../

> [...]
    >uzywam Neostrady Plus i gdybys tak zrobil jak piszesz to moim zdaniem bys
    >nie tylko OKRADL TPSA ale takze innych uzytkownikow takich jak ja.

    Podpisuje sie obiema rekami i gratuluje postawy ! Taki to wlasnie kraj, gdzie
    panuje zlodziejstwo i cwaniastwo. Niektorzy nigdy nie zrozumieja, ze
    okradanie TPSA to nie jest juz okradanie panstwa lecz przede wszystkim
    okradanie posrednio innych abonentow.

    W.

  • 6. Data: 2002-09-17 14:25:14
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "pupil" <p...@N...gazeta.pl> wrote in

> [...]
    > Tez uzywam Neostrady Plus i gdybys tak zrobil jak piszesz to moim
    > zdaniem bys nie tylko OKRADL TPSA ale takze innych uzytkownikow takich

    TPSA daje lapowki aby uniknak kar .. TPSA okrada , w takim zyjemy kraju

    > Czy ludzie w tym kraju nie moga byc normalni, tylko musza probowac
    > robic wszedzie przekrety i miec mentalnosc zlodzieja. Jak chcesz
    > wieksza szybkosc to KUP ja sobie a nie kombinuj jak ja ukrasc.

    tak samo sie robilo z tele2 , nie widze problemu, jak chcesz cos zmienic to
    kup AP47 i pod sejm

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 7. Data: 2002-09-17 15:28:40
    Od: "pupil" <p...@N...gazeta.pl>

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net> napisał(a):

    > tak samo sie robilo z tele2 , nie widze problemu, jak chcesz cos zmienic to
> [...]

    Smutne ze jak inni kradna to ty tez musisz a w dodatku z duma sie do tego
    przyznajesz i nie widzisz problemu. Tego nie chce mi sie nawet komentowac.
    Czy sasiada okradniesz tez tak jak operatora telekomunikacyjnego i powiesz ,
    ze przeciez inni tez tak robia???? Poprostu takie wypowiedzi sa dla mnie
    zalamujace.

    pupil

  • 8. Data: 2002-09-17 15:28:52
    Od: u...@h...pl

    r...@k...pulse.pdi.net (RusH) wrote in <Xns928CA6601B108rushcomputersystems@
    158.75.33.142>:

    /ciach.../

    >tak samo sie robilo z tele2 , nie widze problemu, jak chcesz cos zmienic to
    >kup AP47 i pod sejm

    Wiesz co ? Kiedys na Allegro trafilem na droga komorke, ktora ktos wystawil
    chwile z po znalezieniu w autobusie. Nie probowal nawet ustalic czyja to
    wlasnosc. Czy wiesz jaka byla reakcja 30% osob na moje oburzenie ? "A co,
    zal ci dupe sciska, ze sam nie znalazles ?". Wniosek - niestety zawsze
    znajda sie osoby, ktorym zlodziejskie myslenie weszlo w krew do tego
    stopnia, ze nie tylko beda sie chwalic swoimi "osiagnieciami" ("zawsze
    jezdze bez biletu, nigdy nie zaplacilem kary"), ale wrecz bronic swoich
    skrzywionych przekonan.

    Pozdrawiam,
    W.

  • 9. Data: 2002-09-17 18:12:27
    Od: "Lukasz \"Nestor\" Szczepanski" <n...@f...pl>

    > Nie, nie i jeszcze raz nie! Router jest konfigurowany przez Warszawę -
    > centralnie i nie ma możliwości (w zasadzie) aby lokalna obsługa to
    zmieniła.

    > TLZ

    Z pewnoscia.. w wawie siedzi caly sztab ludzi i konfiguruja te modemy zeby
    potem je wyslac.
    Akurat tak sie sklada ze moj znajomy z poznania nie ma limitu, nawet o nic
    nie prosil.. w prostej linii do centrali ma jakies 150-200m, dociaga do
    5mbit/s.

    --
    Nestor

  • 10. Data: 2002-09-18 09:02:00
    Od: u...@h...pl

    n...@f...pl (Lukasz \"Nestor\" Szczepanski) wrote in <am7gvc$ov$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Z pewnoscia.. w wawie siedzi caly sztab ludzi i konfiguruja te modemy zeby
    >potem je wyslac.

    Nie modemy, bo bylo wyraznie powiedziane ze konfiguracja odbywa sie po
    stronie routera. O tym, jaka przepustowosc bedzie miala dana linia decyduje
    Polpak i ustawia to po swojej stronie.

    >Akurat tak sie sklada ze moj znajomy z poznania nie ma limitu, nawet o nic
    >nie prosil.. w prostej linii do centrali ma jakies 150-200m, dociaga do
    >5mbit/s.

    Dlugo tak nie pociagnie. Ja z kolei mam 2 znajomych we Wroclawiu, ktorym
    Neo Plus wyciaga max. ok. 256 kbps. Bardzo mozliwe, ze wynika to nie tyle z
    odleglosci od centrali co z podobnego bledu Polpaku (tylko w druga strone).

    Pozdrawiam,
    Wojtek