  • 1. Data: 2002-09-14 17:34:32
    Temat: Lacze radiowe w TP S.A.
    Od: Dariusz Utracki <g...@c...pl>

    Hello,

    Czy wiecie cos na temat nowej uslugi w sieci TPSA - lacza radiowego?
    Slyszalem, ze teraz, gdy predkosc przesylu jest 2x mniejsza od
    przewidywanej (115kbps), cena wynosi 40 zl (okolo)!. Czy
    slyszeliscie cos na ten temat? Moze mam sprzeczne informacje. Bylbym
    wdzieczny.

    Aha! Usluga ta ma wejsc od poczatku Pazdziernika.

    Pozdrawiam i wielkie dzieki z gory:)

  • 2. Data: 2002-09-15 08:45:31
    Temat: Re: Lacze radiowe w TP S.A.
    Od: "krzyh" <k...@e...pl>

> [...]
    > wdzieczny.
    >
    > Aha! Usluga ta ma wejsc od poczatku Pazdziernika.

    Gdzie są jakiekolwiek informacje na ten temat???
    krzyh