    From: u...@h...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: neostrada+ i limity
    Date: Tue, 17 Sep 2002 15:28:52 +0000 (UTC)

    r...@k...pulse.pdi.net (RusH) wrote in <Xns928CA6601B108rushcomputersystems@
    158.75.33.142>:

    /ciach.../

    >tak samo sie robilo z tele2 , nie widze problemu, jak chcesz cos zmienic to
    >kup AP47 i pod sejm

    Wiesz co ? Kiedys na Allegro trafilem na droga komorke, ktora ktos wystawil
    chwile z po znalezieniu w autobusie. Nie probowal nawet ustalic czyja to
    wlasnosc. Czy wiesz jaka byla reakcja 30% osob na moje oburzenie ? "A co,
    zal ci dupe sciska, ze sam nie znalazles ?". Wniosek - niestety zawsze
    znajda sie osoby, ktorym zlodziejskie myslenie weszlo w krew do tego
    stopnia, ze nie tylko beda sie chwalic swoimi "osiagnieciami" ("zawsze
    jezdze bez biletu, nigdy nie zaplacilem kary"), ale wrecz bronic swoich
    skrzywionych przekonan.

    Pozdrawiam,
    W.