  • 1. Data: 2002-09-16 08:08:09
    Temat: Mitcomp - spamerzy i oszuści
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Witam,

    Otrzymałem z PolSpamu prośbę o wyjaśnienie zgłoszenia
    spamu z mojej domeny.

    -> http://www.polspam.org/browse.php?q=36352

    Otóz znana spamerska firma - Mitcomp - sfałszowała
    nadawcę listu i rozesłała coś co miało być reklamą mojej
    firmy.

    Jako nadawcę wstawiono adres mojego *klienta* Łukasza
    Kozickiego, który ostatnimi czasy dość skutecznie ze
    spamerami walczy. Pech chciał, że Łukasz z działalnością
    mojej firmy nie ma *nic* wspólnego.

    Pytanie do Was, bardziej doświadczonych - pod jakie
    paragrafy to podchodzi, bo zamierzam z Panami z firmy
    Mitcomp szybciutko sprawę w prokuraturze załatwić.

    A dowody mam niezaprzeczalne.

    Szymon Nitka

    Cross na polipa zamierzony, FUT na mordplik.