  • 11. Data: 2002-09-18 09:02:06
    Temat: Re: neostrada+ i limity
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "Lukasz "Nestor" Szczepanski" <n...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:am7gvc$ov$1@news.tpi.pl...

    > zmieniła.

    > Z pewnoscia.. w wawie siedzi caly sztab ludzi i konfiguruja te modemy zeby
    > potem je wyslac.

    Nieprawda, ograniczenia transferów (czyli QoS) konfiguruje się bezpośrednio
    na urządzeniu (zwanym DSLAM). Czyli W-awka może to robić, ale tylko u
    siebie.

    > Akurat tak sie sklada ze moj znajomy z poznania nie ma limitu, nawet o nic
    > nie prosil.. w prostej linii do centrali ma jakies 150-200m, dociaga do
    > 5mbit/s.
    Tak rzeczywiście było na początku w Poznaniu. Teraz wszędzie są włączone
    parametry QoS i na pewno Twój kolega nie ma 5 mbps. Ponadto Otwarcie
    transferu na full powodowało, że transmisja nie była ciągła. Jak na QoS w
    ATM przystało to po nadmiarowym ściąganiu danych przerywano dostarczanie
    danych do abonenta aby w określonym przedziale czasu utrzymać poziom
    sprzedanej prędkości.

    MK

  • 12. Data: 2002-12-19 08:27:51
    Od: "Paweł Gruszecki" <p...@N...gazeta.pl>

    Krynix <k...@n...wp.pl> napisał(a):

    > Niedlugo chcialem przejsc z SDI na neostrade i zastanawiam sie czy warto
    > sprobowac zalatwic sobie "zdjecie blokady"
    > poniewaz 512KB/s jest wartoscia ustawiana na centrali (jesli nie na centrali
    > to powiedzcie gdzie?) - moze dogadalbym sie z monterem zeby nie blokowal mi
    > transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s
    > czy ktos juz probowal czegos takiego, warto o tym rozmawiac z monterami? -
    > czy oni maja na to wplyw?

    Tym, ktorzy chcieliby miec wieksza przepustowosc na Neostradzie Plus mam do
    przekazania informacje, ze TP rozwaza mozliwosc wykupowania czasowo
    powiekszania lacza (tak samo np. kupienie stalego IP). Narazie jednak te
    pomysly sa na etapie badan telemarketingowych, nie wiem co z tego wyjdzie i
    kiedy.

    Pozdrawiam,
    Pawel Gruszecki

  • 13. Data: 2002-12-19 20:29:13
    Od: "Bogdan C." <s...@w...pl>

    On Thu, 19 Dec 2002 08:27:51 +0000 (UTC), "Pawe? Gruszecki"

> [...]
    >pomysly sa na etapie badan telemarketingowych, nie wiem co z tego wyjdzie i

    No to pewno yntelektualistom z TPSA zajmie to pare miesiecy

  • 14. Data: 2002-12-20 10:25:53
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2002-12-19 09:27, Użytkownik Pawe^(3) Gruszecki napisał:

    > Tym, ktorzy chcieliby miec wieksza przepustowosc na Neostradzie Plus mam do
    > przekazania informacje, ze TP rozwaza mozliwosc wykupowania czasowo
    > powiekszania lacza (tak samo np. kupienie stalego IP). Narazie jednak te

    To by było interesujące, szczególnie gdyby wykupienie stałego IP wiązało
    się likwidacją autoryzacji. Działającej jak sami wiecie :-(

    > pomysly sa na etapie badan telemarketingowych, nie wiem co z tego wyjdzie i
    > kiedy.

    No to może nic nie wyjść, bo u nich jest totalny burdel. Odkąd mam Neo i
    potem Neo+ już chyba ze cztery razy dzwonili namawiać mnie na
    wykupienie... czego? Neostrady oczywiście. Więc teraz pewnie zadzwonią
    do babci emerytki, która o internecie słyszała tyle że tam jest satanizm
    i gołe baby...

  • 15. Data: 2002-12-24 08:22:34
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@W...waw.pl>

    Nie do konca, ale polecam watek na alt.pl.neostrada sprzed jakiegos czasu.
    Jest w archiwum na http://www.neostrada.host.sk

    -- Kaszpir