  • 11. Data: 2002-03-13 17:07:40
    Temat: Re: neostrada
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Michal Szokolo wrote:

    > Ciekawe tylko, jak by na to zareagowała telekomuna?

    Lepiej włam się do SSG i zmień shaping ;>

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee@.cpi.pl

    "RTFM: No just an acronym, it's the LAW!"

  • 12. Data: 2002-03-14 21:56:19
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    WaSyL wrote:

    > probowalem ale sie pyta o haslo. Przeflaszowac urzadzenia juz nie
    > probowalem.

    Bo tu leży monter pogrzebany ;-)

    Jak nie "włamiesz się" (czytaj: zresetujesz konfigurację wg procedury
    serwisowej) to się nie dostaniesz, chyba że zgadniesz telekomunistyczne
    hasło.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 13. Data: 2002-03-14 21:56:37
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Tomasz Jarzynka wrote:

    > Lepiej włam się do SSG i zmień shaping ;>

    Tu jest problem, na Cisco znam się za słabo :-(

    Chociaż... jest w okolicy taki jeden, co się zna i też ma neo... może
    się da napuścić? ;-)

  • 14. Data: 2002-03-15 16:11:25
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Michal Szokolo" <m...@k...pmp.com.pl> wrote in message

    > Jak nie "włamiesz się" (czytaj: zresetujesz konfigurację wg procedury
    > serwisowej) to się nie dostaniesz, chyba że zgadniesz telekomunistyczne
    > hasło.

    Podejrzewalem wlasnie taki myk, a ze udostepnaic nikomu nie chcialem, tylko
    dowiedziec sie co w 'pudle piszczy' to na flaszowanie zapalu mi nie
    starczylo ;)

  • 15. Data: 2002-03-15 22:44:06
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    WaSyL wrote:

> [...]
    > >

    > Podejrzewalem wlasnie taki myk, a ze udostepnaic nikomu nie chcialem, tylko
    > dowiedziec sie co w 'pudle piszczy' to na flaszowanie zapalu mi nie

    "Co w pudle piszczy" to możesz się dowiedzieć metodami nieinwazyjnymi,
    trzeba tylko mieć Linuxa, *BSD albo WinNT/2000/XPpro i soft do SNMP.
    Robi się wtedy na karcie sieciowej dodatkowy adres np. 10.0.0.2 po czy
    można spod adresu 10.0.0.1 (community public) to i owo wyciągnąć. Co
    dokładnie - nie wiem ;-) bo snmpwalk niespecjalnie opisuje to co
    wyciąga.

    Tak przynajmniej jest w speedstreamie.