  • 1. Data: 2002-03-11 11:17:58
    Temat: rejestracja domen - czas 'wygasniecia' domeny.
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    Witam.
    Temat moze byc odrobine niejasny wiec juz wyjasniam
    o co chodzi:
    otoz jest sobie domena na (.com) na ktora mam ochote.
    wykupiona byla do 09.03.2002.
    Mimo to u wszystkich rejestratorow domena jest zaznaczona
    jako zajeta.
    whois daje m.i.n cos takiego:
    Record last updated on 11-Jan-2002.
    Record expires on 09-Mar-2002.
    Record created on 09-Mar-2000.
    Database last updated on 10-Mar-2002 14:57:00 EST.

    czli niby Record expires on 09-Mar-2002 a nie mozna jej wykupic.
    dlaczego?

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    p...@s...pl

  • 2. Data: 2002-03-11 21:49:44
    Temat: Re: rejestracja domen - czas 'wygasniecia' domeny.
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

> [...]
    > Database last updated on 10-Mar-2002 14:57:00 EST.
    > czli niby Record expires on 09-Mar-2002 a nie mozna jej wykupic.

    Kazdy rejestrator ma wlasna baze WHOIS Domena jest wolna i mozna ja
    zarejestrowac dopiero w momencie usuniecia niewaznej domeny z bazy WHOIS
    rejestratora. Okres ten jest rozny i moze wynosic nawet 2-3 miesiace,
    czasami 4-7 dni. Rejestratorzy rowniez zastrzegaja sobie w regulaminie
    rejestracji przejecie domeny ktora nie zostala oplacona na nastepny okres.
    Taka domene moze pierwotny wlasciciel wykupic ponownie placac oczywiscie
    wyzsza cene. Nie pozostaje nic innego jak tylko czekac az domena bedzie
    dostepna do rejestracji.

    -
    Rejestracja domen
    http://www.nazwa.info

    i...@n...name

  • 3. Data: 2002-03-11 21:49:47
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    Użytkownik "Rzepkowski Maciej" <a...@d...dmbos.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a6if24$l4d$1@news.tpi.pl...
    > Przykladowa konfiguracja zona dla domeny, przeczytaj uwaznie a znajdziesz
    > odpowiedz.

    Konfiguracja zone nie ma zadnego znaczenia

    -
    Rejestracja domen
    http://www.nazwa.info

    i...@n...name

  • 4. Data: 2002-03-12 14:08:45
    Od: Rzepkowski Maciej <a...@d...dmbos.com.pl>

    Rejestrator d...@n...info pon 11. marzec 2002 22:49 wrote:

    > Konfiguracja zone nie ma zadnego znaczenia

    Zgadza sie w tej sytuacji nie ma zadnego, ale to co ten czlowiek odczytal
    nie bylo niczym innym niz konfiguracja zone-a, dlatego pozwolilem sobie
    powiesic wyjasnienie.

    --
    Rzepkowski Maciej

  • 5. Data: 2002-03-12 23:53:40
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    In article <a6igq7$d5l$1@news.tpi.pl>, Rejestrator wrote:
    [ciach]
> [...]
    > Taka domene moze pierwotny wlasciciel wykupic ponownie placac oczywiscie
    > wyzsza cene. Nie pozostaje nic innego jak tylko czekac az domena bedzie

    dzieki.

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    p...@s...pl

  • 6. Data: 2002-03-15 18:09:14
    Od: "Rafał Taras" <r...@p...onet.pl>

    można też napisać do właściciela i ją odkupić

    (who i podaje adres email do wlściela...)