-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nawet udany filmik..
Date: Sun, 12 Jan 2014 14:06:02 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 44
Message-ID: <lau3vr$bcm$1@usenet.news.interia.pl>
References: <lahvls$fsi$1@node1.news.atman.pl> <vyj496u9v6v6$.dlg@myjk.org>
<laj29p$g2o$1@news.dialog.net.pl> <1...@m...org>
<52cd65ce$0$2136$65785112@news.neostrada.pl> <z...@m...org>
<Pine.WNT.4.64.1401100001570.2152@quad> <j...@m...org>
<laobpu$8dp$2@node2.news.atman.pl> <laoc82$9s7$1@node2.news.atman.pl>
<laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl> <lapf3g$2as$1@usenet.news.interia.pl>
<las7lq$4d6$2@node1.news.atman.pl> <latv9d$243$1@usenet.news.interia.pl>
<lau08q$q8n$2@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1389531963 11670 83.15.205.22 (12 Jan 2014 13:06:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jan 2014 13:06:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <lau08q$q8n$2@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2518937
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-12 13:02, Shrek pisze:
> On 2014-01-12 12:45, Adam wrote:
>
>>> Bo jakby obok radaru był znak z właściwym ograniczeniem to by tak nie
>>> robił.
>>>
>>
>> Ale po co obok radaru?
>> Znak może być wcześniej, i jeśli nie jest odwołany (albo z przepisów
>> ogólnych przez skrzyżowanie, albo przez znak typu B42), to obowiązuje
>> ograniczenie.
>> Może jeszcze być strefa ograniczonej prędkości, może być teren
>> zabudowany, droga wewnętrzna, ...
>
> Po to żeby nie było wątpliwości i ludziki nie hamowały z dymem z opon
> powodując zagrożenie?
Ale przecież ograniczenie prędkości obowiązuje _od_znaku_ do odwołania
(w dowolny sposób). Więc nie obowiązuje _przed_ znakiem.
Więc w Twojej propozycji (moim zdaniem całkowicie zasadnej) powinien być
znak informacyjny, a nie znak zakazu.
>
>> Więc zawsze powinno być wiadomo, jakie jest ograniczenie, chyba, że się
>> jeździ Defenderem i wjeżdża się na drogę "z pola" ;)
>>
>> Poza tym drugi aspekt: znak ograniczenia prędkości nie może być zbyt
>> blisko FR (czy też jego "pola ostrzału"), gdyż kierowca musi mięć
>> możliwość zredukowania prędkości do obowiązującej.
>
> Również jeśli musi zwolnić ze 120 do 120?
>
Droga ekspresowa dwujezdniowa?
Pamiętaj też, że znak ograniczenia prędkości (B-33) może też podwyższać
prędkość dozwoloną na danym odcinku.
--
Pozdrawiam.
Adam.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.14 14:32 Shrek
- 12.01.14 16:23 AZ
- 12.01.14 16:43 Shrek
- 12.01.14 16:45 AZ
- 12.01.14 16:46 Shrek
- 12.01.14 16:59 AZ
- 12.01.14 21:24 Artur Maśląg
- 12.01.14 21:28 Artur Maśląg
- 12.01.14 21:57 Shrek
- 12.01.14 22:03 Shrek
- 12.01.14 22:06 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:12 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:17 Shrek
- 12.01.14 22:26 Shrek
- 12.01.14 22:27 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=