  • Data: 2014-01-10 14:26:51
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-10 10:01, AZ pisze:

    > No ja tu sie z Toba zgadzam. Ale nadal poprawa bezpieczenstwa przez FR
    > pozostaje dyskusyjna.

    Dla mnie jest faktem, więc staje się bezdyskusyjna.

    > Moze wystarczyloby, zeby FR nie byl tak napastliwy
    > i nie bylo kar za wjazd za linie/pasy tylko na skrzyzowanie.

    Nie jestem zbytnio ortodoksyjny w tej materii - lepiej że
    zdążył się zatrzymać za linią, niż jechać na czerwonym itd.,
    choć z drugiej strony nie wiadomo, czy wjechał tam z przypadku,
    czy też celowo (mimo braku miejsca) i tak mu się zostało.
    Różne też są skrzyżowania - w porannych korkach samemu mi się
    zdarza stawać na niektórych za pasami, ponieważ staję tam na
    zielonym i czekam aż zrobi się miejsce po drugiej stronie
    skrzyżowania.

    > Juz kiedys pisalem - podobne niebezpieczenstwo stwarza FR na Trasie Torunskiej
    > nieopodal CH Targowek - droga ekspresowa a znajda sie idioci co na lewym pasie
    > hamuja do 50 km/h. To juz nie jest droga gdzie jedzie sie 50 km/h i ewentualnie
    > wjedzie sie komus w bagaznik przy kilku-kilkunastu kilometrach na godzine, przy
    > tych predkosciach moze to sie skonczyc konkretnym dzwonem.

    To niech się ludzie nauczą jeździć względnie zgodnie z przepisami
    i nauczą się ile jechać można. Jakoś w innych krajach FR na trasach
    się trafiają i nie zauważyłem by takie cuda się działy. W Polsce
    niestety póki co takie zachowania miejsca mają.

    > Co do nadgorliwosci SM jezeli chodzi o zatrzymanie:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=LYlCv-vHzn8>
    >
    > IMHO to juz jest najzwyklejsze skurwysynstwo.

    Mam wrażenie, że już to jakiś czas temu oglądałem i coś mi
    tam nie pasowało, niemniej jeżeli faktycznie tak się
    zachowuje tamtejsza SM, to określenie jest dość trafne.