  • Data: 2014-01-12 12:45:48
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-11 20:56, Shrek pisze:

    > No większiość nie czyta. Większość na tej grupie również.

    > Bo jakby obok radaru był znak z właściwym ograniczeniem to by tak nie
    > robił.

    Ale po co obok radaru?
    Znak może być wcześniej, i jeśli nie jest odwołany (albo z przepisów
    ogólnych przez skrzyżowanie, albo przez znak typu B42), to obowiązuje
    ograniczenie.
    Może jeszcze być strefa ograniczonej prędkości, może być teren
    zabudowany, droga wewnętrzna, ...

    Więc zawsze powinno być wiadomo, jakie jest ograniczenie, chyba, że się
    jeździ Defenderem i wjeżdża się na drogę "z pola" ;)

    Poza tym drugi aspekt: znak ograniczenia prędkości nie może być zbyt
    blisko FR (czy też jego "pola ostrzału"), gdyż kierowca musi mięć
    możliwość zredukowania prędkości do obowiązującej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam