-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nawet udany filmik..
Date: Fri, 10 Jan 2014 14:26:51 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 46
Message-ID: <laosf7$lbi$1@node1.news.atman.pl>
References: <lahvls$fsi$1@node1.news.atman.pl> <vyj496u9v6v6$.dlg@myjk.org>
<laj29p$g2o$1@news.dialog.net.pl> <1...@m...org>
<52cd65ce$0$2136$65785112@news.neostrada.pl> <z...@m...org>
<Pine.WNT.4.64.1401100001570.2152@quad> <j...@m...org>
<laobpu$8dp$2@node2.news.atman.pl> <laoc82$9s7$1@node2.news.atman.pl>
<laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1389360423 21874 159.253.247.138 (10 Jan 2014 13:27:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Jan 2014 13:27:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2518639
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-10 10:01, AZ pisze:
> On 2014-01-10, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
>>
>> U niektórych może tak, ale to nadal ich wina, a nie FR. Gdyby normalnie
>> jechali to nie ma problemu z przejechaniem na czerwonym (żółte
>> wystarcza). Wystarczy stosownie zwolnić do ograniczenia...
>>
> No ja tu sie z Toba zgadzam. Ale nadal poprawa bezpieczenstwa przez FR
> pozostaje dyskusyjna.
Dla mnie jest faktem, więc staje się bezdyskusyjna.
> Moze wystarczyloby, zeby FR nie byl tak napastliwy
> i nie bylo kar za wjazd za linie/pasy tylko na skrzyzowanie.
Nie jestem zbytnio ortodoksyjny w tej materii - lepiej że
zdążył się zatrzymać za linią, niż jechać na czerwonym itd.,
choć z drugiej strony nie wiadomo, czy wjechał tam z przypadku,
czy też celowo (mimo braku miejsca) i tak mu się zostało.
Różne też są skrzyżowania - w porannych korkach samemu mi się
zdarza stawać na niektórych za pasami, ponieważ staję tam na
zielonym i czekam aż zrobi się miejsce po drugiej stronie
skrzyżowania.
> Juz kiedys pisalem - podobne niebezpieczenstwo stwarza FR na Trasie Torunskiej
> nieopodal CH Targowek - droga ekspresowa a znajda sie idioci co na lewym pasie
> hamuja do 50 km/h. To juz nie jest droga gdzie jedzie sie 50 km/h i ewentualnie
> wjedzie sie komus w bagaznik przy kilku-kilkunastu kilometrach na godzine, przy
> tych predkosciach moze to sie skonczyc konkretnym dzwonem.
To niech się ludzie nauczą jeździć względnie zgodnie z przepisami
i nauczą się ile jechać można. Jakoś w innych krajach FR na trasach
się trafiają i nie zauważyłem by takie cuda się działy. W Polsce
niestety póki co takie zachowania miejsca mają.
> Co do nadgorliwosci SM jezeli chodzi o zatrzymanie:
> <http://www.youtube.com/watch?v=LYlCv-vHzn8>
>
> IMHO to juz jest najzwyklejsze skurwysynstwo.
^^^^^^^^^^^^^
Mam wrażenie, że już to jakiś czas temu oglądałem i coś mi
tam nie pasowało, niemniej jeżeli faktycznie tak się
zachowuje tamtejsza SM, to określenie jest dość trafne.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.14 14:42 AZ
- 10.01.14 19:45 Adam
- 10.01.14 21:29 Artur Maśląg
- 11.01.14 02:34 AZ
- 11.01.14 10:43 Cavallino
- 11.01.14 12:40 Adam
- 11.01.14 15:03 Artur Maśląg
- 11.01.14 20:49 Shrek
- 11.01.14 20:54 Shrek
- 11.01.14 20:56 Shrek
- 11.01.14 21:23 Artur Maśląg
- 11.01.14 21:31 AZ
- 11.01.14 21:54 Artur Maśląg
- 11.01.14 21:59 AZ
- 12.01.14 12:45 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=