  • 1. Data: 2012-04-12 08:30:37
    Temat: narazili zycie Policji aparatem z kartonem
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/38
    6847,mlodzi-mieszkancy-z-lubina-udawali-fotoradar.ht
    ml

    Jak nic dostaną więzienie

    Gabor

  • 2. Data: 2012-04-12 08:37:24
    Temat: Re: narazili zycie Policji aparatem z kartonem
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-04-12 08:30, Gabor pisze:
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/38
    6847,mlodzi-mieszkancy-z-lubina-udawali-fotoradar.ht
    ml

    > Jak nic dostaną więzienie
    >
    > Gabor

    No to byłby precedens. Nie wiem czy fotoradary błyskają, a jeżeli tak to
    mogą narazić życie kierowców.

    Ariusz

  • 3. Data: 2012-04-12 08:45:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-12 08:30, Gabor pisze:
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/38
    6847,mlodzi-mieszkancy-z-lubina-udawali-fotoradar.ht
    ml

    > Jak nic dostaną więzienie

    1. Zdjęcia robić - można (nie można ich publikować)
    2. Chodzić po ulicach - można
    3. W przebraniu krowy - można
    4. Policja może robić zdjęcia fotoradarami i tu uwaga POPRAWIA TO
    BEZPIECZEŃSTWO NA DROGACH!!!

    Nie można przebrać się za fotoradar i pstrykać fotki ZAŁAMKA!!!

    I co z tym kretynizmem dalej? Dobry adwokat?
    Może zakrojona na szeroką skalę akcja udawanych fotoradarów (taki opór -
    wyśmianie społeczne tego kretynizmu.)
    Jak chcą wsadzać za kratki to niech wsadzają tysiące :-)

    PS. Jutro zaczynam konstruować swój karton. Może jakieś www z
    najlepszymi realizacjami :-)

    PS. 2. Myślę jednak że do tych baranów to i tak nie dotrze :-(

  • 4. Data: 2012-04-12 09:08:46
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-12 08:30, Gabor pisze:
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/38
    6847,mlodzi-mieszkancy-z-lubina-udawali-fotoradar.ht
> [...]

    Nasi to naśladowcy.
    Tu masz oryginał

    http://www.youtube.com/watch?v=d_FLhqgkUy4

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 5. Data: 2012-04-12 10:00:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Umówmy się, ze doskonale rozumiemy o co Ci szło, ale dla scisłosci:

    On Thu, 12 Apr 2012, z wrote:

    > 1. Zdjęcia robić - można (nie można ich publikować)

    Ależ można :)
    Nie można na oslep publikować zdjęc naruszajacych wizerunek,
    dobra osobiste i tak dalej.

    > 4. Policja może robić zdjęcia fotoradarami i tu uwaga POPRAWIA TO
    > BEZPIECZEŃSTWO NA DROGACH!!!
    >
    > Nie można przebrać się za fotoradar i pstrykać fotki ZAŁAMKA!!!

    Nie mam pojęcia czy taki fotoradar nie podpada pod przepisy
    o "urzadzeniach ruchu", cos w stylu sposobu prowadzenia krawężnika
    albo zasad malowania linii.
    Rzecz jasna co do zasady zgadzam się z ww. uwagami.

    > PS. 2. Myślę jednak że do tych baranów to i tak nie dotrze :-(

    AFAIR była już jakas akcja z gosciem, który postawił urzadzenie
    "przypominajace fotoradar" *na swojej działce* (poza pasem drogi),
    nie pamiętam jak się skończyła (niewykluczone że dalej się ciagnie
    w apelacjach).

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2012-04-12 10:20:56
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    > "przypominajace fotoradar" *na swojej działce* (poza pasem drogi),
    > nie pamiętam jak się skończyła (niewykluczone że dalej się ciagnie

    byla tze gmina w ktorej postawili budki legowe dla ptakow
    ale ich sie chyba nikt nie czepial

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2012-04-12 10:23:19
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > byla tze gmina w ktorej postawili budki legowe dla ptakow
    > ale ich sie chyba nikt nie czepial

    jednak to byla inicjatywa mieszkancow
    http://www.motofakty.pl/artykul/konin-ustawili-budki
    -dla-ptakow-udajace-fotoradary.html

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2012-04-12 10:31:32
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości

    > jednak to byla inicjatywa mieszkancow
    > http://www.motofakty.pl/artykul/konin-ustawili-budki
    -dla-ptakow-udajace-fotoradary.html

    i jescze jeden artykul
    http://m.gloswielkopolski.pl/f/s3lyo/p3m2c/artykul.h
    tml?synd=132291

    Wiceprezydent Konina Marek Waszkowiak jest zdumiony pomysłem mieszkańców.

    - Na drodze nie ma zabawy. Postawienie znaku, który może powodować
    niespodziewane reakcje kierowców, może doprowadzić do katastrofy, a za to są
    3 lata więzienia - ostrzega Waszkowiak.

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2012-04-12 11:10:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 10:31:32 +0200, tck napisał(a):

> [...]
    >
    > - Na drodze nie ma zabawy. Postawienie znaku, który może powodować
    > niespodziewane reakcje kierowców, może doprowadzić do katastrofy, a za to są

    Kretynów nie brak w każdych władzach. Wg, tego akurat, kobieta idąca
    chodnikiem w miniówie zasługuje na 3 lata pierdla bo "może doprowadzić do
    katastrofy". Przecież rzecz nie w tym że może tylko w tym z jakim
    prawdopodobieństwem.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2012-04-12 11:40:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Jacek Maciejewski* w wiadomości
    news:5nud6ycipyrb.1c8mo7qgz3z4i.dlg@40tude.net napisał(a):
> [...]
    > chodnikiem w miniówie zasługuje na 3 lata pierdla bo "może doprowadzić do
    > katastrofy". Przecież rzecz nie w tym że może tylko w tym z jakim

    Wedle moich doświadczeń to fotoradar na mnie nie robi wrażenia - trudno,
    najwyżej przyjdzie fota... natomiast kiedyś prawie auto rozwaliłem jak
    zobaczyłem piękną niewiastę w letniej, zwiewnej i prześwitującej sukience,
    tylko mi ładnych kobiet na 3 lata do pierdla proszę nie wsadzać!

    Swoją drogą ciekway jestem co Pan Marek Waszkowiak sądzi o działających
    fotoradarach, też podmiot odpowiedzialny za ustawienie prawdziwego masztu
    ryzykuje wyrokiem? A co z ograniczemiami prędkości? Wszak też są
    niebezpieczne jak nagle z 90kmph robi się 70kmph to hamowanie na wariata
    może się zdarzyć i karambol w Pcimiu Dolnym gotowy. Ciekawe jak daleko p.
    Marek jest w stanie zajść w swoich tezach, granicę absurbu co prawda już
    przekroczył, ale jeszcze ciekawych rzeczy można by się dowiedzieć ;-)

    Pozdr