-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51e45a03$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
<51e552ce$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<51e65fb9$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
<51e66126$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<51e668fd$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<51e6af2e$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<51e78bdd$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<51e7d44e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
Date: Thu, 18 Jul 2013 15:01:25 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 26
Message-ID: <51e7e72c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.74.193
X-Trace: 1374152492 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 178.42.74.193:2077
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498762
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:51e7d44e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...
> Odpowiednią nakrętkę odpowiedniej klasy i do tego podkładki kupi w A, B
> lub C.
Śruby głowicy nie są śrubami typowymi. Mają specyficzne grubości części nie
gwintowanej, specyficzny materiał, różne wykonania.
To wszystko dlatego, że pracują rozciągnięte, i są np. z płynącym trzonkiem,
z płynącym przewężeniem, z płynącym "gwintem". Tak jest we współczesnych
silnikach w których specyfikuje sie tylko ostateczny moment minimalny i
początkowy, czyli np 45 Nm + 90 + 90 + 90 stopni, przy uszczelkach nie
wymagających ponownego dokręcania.
Przy wymianie producent podaje maksymalne wyciągniecie śrub.
Tak dokręcona rozciągnięta śruba zapewnia odpowiedni docisk głowicy. Nie bez
powodu komplet śrub głowicy ksoztuje kilka stówek.
Jak dasz jakąś szpilke to albo się rozciagnie i nie zapewni wystarczającego
nacisku albo przygniecie w tym miejscu głowice.
To wygląda prosto ale kilku inżynierów łamie sobie nad tymi śrubami głowę.
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?