eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynapsułem peugeot 306 1,6 8v nfzRe: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <51e45a03$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e552ce$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e65fb9$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e66126$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e668fd$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e6af2e$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e78bdd$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e7d44e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    Date: Thu, 18 Jul 2013 15:01:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 26
    Message-ID: <51e7e72c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.74.193
    X-Trace: 1374152492 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 178.42.74.193:2077
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498762
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:51e7d44e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...
    > Odpowiednią nakrętkę odpowiedniej klasy i do tego podkładki kupi w A, B
    > lub C.

    Śruby głowicy nie są śrubami typowymi. Mają specyficzne grubości części nie
    gwintowanej, specyficzny materiał, różne wykonania.
    To wszystko dlatego, że pracują rozciągnięte, i są np. z płynącym trzonkiem,
    z płynącym przewężeniem, z płynącym "gwintem". Tak jest we współczesnych
    silnikach w których specyfikuje sie tylko ostateczny moment minimalny i
    początkowy, czyli np 45 Nm + 90 + 90 + 90 stopni, przy uszczelkach nie
    wymagających ponownego dokręcania.
    Przy wymianie producent podaje maksymalne wyciągniecie śrub.
    Tak dokręcona rozciągnięta śruba zapewnia odpowiedni docisk głowicy. Nie bez
    powodu komplet śrub głowicy ksoztuje kilka stówek.
    Jak dasz jakąś szpilke to albo się rozciagnie i nie zapewni wystarczającego
    nacisku albo przygniecie w tym miejscu głowice.
    To wygląda prosto ale kilku inżynierów łamie sobie nad tymi śrubami głowę.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: