  • Data: 2011-09-20 05:08:23
    Temat: Re: najtansza oferta na karte z internetem.
    Od: Darek <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przy orange musze miec 45zl. Czy da sie to zalatwic w salonie oiange -
    > to znaczy starter plus te aktywacje, doladowania itp. czy ja to musze jakos
    > potem kodami robic? Chodzi mi o to by cos nie po,ylic, bo jak wspomnialem
    > kompletnie nie zyje tymi sprawami w Polsce a jest to strasznie
    > skomplikowane. W UK kupujesz doladowanie i juz tam wszystko jest, nic nie
    > muszisz aktywowac zadnymi kodami:) poza tym starter jest za darmo (karta
    > sim) i jest wazna ok. rok czasu by przedluzyc waznosc karty wystarczy
    > odebrac polaczenie.

    Nie wiem dlaczego napisales, ze musisz miec 45 zl.
    Starter Orange i doladowania mozna kupic w wiekszosci kioskow, nie
    musisz isc do salonu.
    Kupujesz dowolny starter Orange, nie musi być to "Orange Free na
    Karte", moze byc POP albo Orange Go, albo inny. Potem przechodzisz na
    taryfe "Orange Free na Karte"wpisujac kod *101*40# i potwierdzajac
    zielona sluchawka (oczywiscie ten sim musi byc w telefonie).
    Potem doladowujesz konto np. za 30 zl. Doladowanie mozesz tez kupic w
    kiosku.
    Do sprawdzania ile GB masz do wykorzystania proponuje zalozyc konto na
    http://www.orange.pl/portal/ecare