  • 1. Data: 2009-02-09 13:48:55
    Temat: najmniejsze korpusy
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    Czy moglbyscie uporzadkawac (od najmniejszego do najwiekszego)
    nastepujace korpusy"
    Pentax *ist DS/DS2
    Olympus E-4xx (czy 400-410-420 rozna sie jakos wymarami?)
    Pentax k200
    Nikon D40
    Olympus E-500
    Czy cos pominalem?

    pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2009-02-09 13:52:25
    Temat: Re: najmniejsze korpusy
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > nastepujace korpusy"
    > Pentax *ist DS/DS2
    > Olympus E-4xx (czy 400-410-420 rozna sie jakos wymarami?)

    Zaraz dam ci linka, to sobie sam pozbierasz informacje z kilku tabelek i
    zestawisz.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 3. Data: 2009-02-09 13:56:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    http://www.dcresource.com/reviews/olympus/e420-revie
    w/

    Tam gdzieś w 1/4 od góry jest tabelka z wymiarami i wagą aparatu i
    rywali. Jak ci brakuje jakiegoś modelu, to przejdź do tego linku i tam
    znajdź któryś z porównywanych przez ciebie modeli. W testach z tej
    strony brakuje co prawda Pentaksa K200D, ale w tabelce został uwzględniony.
    http://www.dcresource.com/reviews/cameraList.php?sea
    rch=1&manSearch=0&resSearch=0&lcdSearch=0&storageSea
    rch=0&priceSearch=0&cameraTypeSearch=2&zoomSearch=0&
    lcdTypeSearch=0&batterySearch=0&submit.x=30&submit.y
    =8
    Poniżej wersja skrócona linku:
    http://www.tinyurl.pl?IfOxkLYT

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-02-09 14:01:14
    Od: j...@g...pl

    On 9 Lut, 14:48, T...@s...in.the.world wrote:

    > Czy cos pominalem?

    E-300/330/1

    a z nowinek G1.

  • 5. Data: 2009-02-09 14:13:23
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Poniżej wersja skrócona linku:
    > http://www.tinyurl.pl?IfOxkLYT

    Ten bedzie wygodniejszy:
    http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?met
    hod=sidebyside&cameras=pentax_istds%2Cpentax_ei100%2
    Cpentax_k200d%2Coly_e400%2Coly_e410%2Coly_e420%2Coly
    _e500%2Coly_e520%2Cnikon_d40%2Cnikon_d40x&camsel=nik
    on_d40x&show=all

    I obciety:
    http://www.tinyurl.pl?7p2OOmB3

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-02-09 14:13:50
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > Czy cos pominalem?

    W sensie małych korpusów, to pewnie to:
    http://www.pbase.com/cdehaan/image/106031012

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 7. Data: 2009-02-09 14:18:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gmpcf3$g7b$2@news.onet.pl>,
    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaraz dam ci linka, to sobie sam pozbierasz informacje z kilku tabelek i
    > zestawisz.

    Mhm.
    www.dpreview.com
    Znam to na pamiec.
    Dziekuje.

    TA

  • 8. Data: 2009-02-09 14:19:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <f...@v...go
    oglegroups.com>,
    j...@g...pl wrote:

    > E-300/330/1

    Kolega wlasnie zanabyl.
    Ale on jakis duzy sie wydaje byc...

    > a z nowinek G1.

    Mhm.

    TA

  • 9. Data: 2009-02-09 14:26:05
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > Mhm.
    > www.dpreview.com
    > Znam to na pamiec.
    > [...]

    To po co pytasz? Naprawdę nie potrafisz wynotować z podanych tam
    specyfikacji rozmiarów i porównać?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2009-02-12 01:08:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gmpedp$n7r$1@inews.gazeta.pl>,
    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > To po co pytasz? Naprawdę nie potrafisz wynotować z podanych tam
    > specyfikacji rozmiarów i porównać?

    Ojej, Marku. Nie badz tak surowy.

    Patrze sie w to dpreview jak sroka w gnat, i wciaz nie wiem, ktory
    mniejszy. Czy Pentax *ist DS (125 x 93 x 66 mm ), czy Olympus E-4xx (130
    x 91 x 53 mm) czy moze jednak Nikon D40 (124 x 94 x 64 mm )? Chodzi o
    wrazenia macane. Bo z tabelek wynka, ze jedne korpusy sa szersze, a
    wyzsze, inne, odwrotnie. A nie wiem czy np. glebokosc jest liczona z
    gripem czy nie (Olympus gripa ni ma).
    Z tych 3 macalem Nikona i Olympusa, i Olympus wydaje sie mniejszy, ale
    Nikona jakos lepiej sie trzyma...

    Ech, rozmyslam nad zakupem wlasnie czegos takiego malego, bo teraz z
    Pentaxem *ist i nalesnikiem fajnie mi sie jezdzilo. Chyba na
    rozpatrywniu sie skonczy, bo choc kusi Olympus z nalesnikiem, to cena
    dosc wysoka. Zreszta chyba juz lepiej w tej cenie kupic Canona G10,
    zwlaszcza ze w system Olympusa wchodzic nie chce. Jakosc zdjec bedzie
    pewnie bardzo zblizona, nawet ze wskazaniem na G10. Mimo zooma.

    Albo ten *ist DS. Wtedy odpada zakup obiektywow (bo pentaxowe mam).
    Tylko widze jednak, ze *ist DS nie jest blizniakiem analogowego *ista,
    ktorego mam. Mimo nieco wiekszych rozmiarow (analogowy: 122x84x63,5mm)
    jest stosunku do niego chyba uproszczony (klawiszologia *ista pokrywa
    sie chyba z *ist D, ktory byl jeszcze wiekszy).

    Pozdrav
    TA

    TA